شناسهٔ خبر: 68575613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ روستای تویسرکان آبرسانی شدند

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به روستاهای باباپیرعلی و فریازان در شهرستان تویسرکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد بختیاری‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ کیلومتر خط انتقال و ۱۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در روستای بابا پیرعلی برای آبرسانی به این روستا اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به این روستا هزینه شده و ۶۰۶ نفر از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

بختیاری فر در رابطه با پروژه آبرسانی به روستای فریازان، عنوان کرد: ۱۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در این روستا انجام شده تا آب شرب پایدار و سالم در اختیار جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری روستای فریازان، قرار بگیرد.

به گفته وی برای اجرای آبرسانی به روستای فریازان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به این ۲ روستا در قالب پروژه‌های جهاد آبرسانی انجام شده، عنوان کرد: آبرسانی به روستاها همواره در دستور کار ما قرار دارد و پروژه های جهاد آبرسانی استان با پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی، درحال انجام هستند.

استان همدان یک هزار و ۷۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارد که از این تعداد حدود ۸۳۰ روستا از خدمات آبفا بهره مند هستند.

نظر شما