شناسهٔ خبر: 68572924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه در گفت و گو با مهر خبر داد؛

آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید با ۲۳ هزار دانش آموز

دهدشت_ مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: مدارس شهرستان با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تأمین امکانات لازم شرایط را برای حضور ۲۳ هزار دانش‌آموز فراهم کردند.

صاحب‌خبر -

فریدون فاطمی‌زاده، در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: تعداد ۲۳ هزار دانش‌آموز در ۳۸۵ مدرسه شهرستان کهگیلویه به تحصیل مشغول هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع این مدارس، ۷۵ مدرسه پیش‌دبستانی، ۲۸۲ مدرسه دولتی، روستایی و شهری و ۲۸ مدرسه غیردولتی وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه امسال ۳ مدرسه جدید به مدارس آموزش شهرستان اضافه شد، خاطر نشان کرد: مجموعاً ۹۳۳ کلاس درس در مدارس شهرستان فعال هستند.

فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه ما همه برنامه‌ریزی‌های لازم را برای شروع سال تحصیلی انجام داده‌ایم، تاکید کرد: این برنامه‌ریزی‌ها شامل تأمین امکانات، تأمین و شاداب‌سازی فضای آموزشی، تعمیرات و آماده‌سازی فضاهای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی در سه مقطع تحصیلی است.

وی با بیان اینکه اولیای دانش آموزان دچار نگرانی و دغدغه نشوند، خاطر نشان کرد: سال تحصیلی را با امید و نشاط شروع خواهیم کرد و همه مقدمات اندیشیده شده است که در شروع سال تحصیلی از حیث امکانات و نیروی انسانی مشکلی نداشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، گفت: قریب به سی هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و پیش‌دبستانی در این شهرستان به تحصیل مشغول هستند.

فاطمی زاده افزود: قریب به ۲۰۰ هزار جلد کتاب درسی برای مجموعه دانش‌آموزان تهیه کرده‌ایم و این کتب در حال توزیع هستند.

فاطمی زاده خاطر نشان کرد: کتاب‌های مقطع ابتدایی توزیع شده‌اند و کتاب‌های متوسطه اول و دوم نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده، توزیع خواهند شد.

فاطمی‌زاده تأکید کرد: ما همه تمهیدات لازم را برای تأمین کتاب درسی دانش‌آموزان شهرستان اندیشیده‌ایم و به فضل خدا هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: قبل از شروع سال تحصیلی، کتاب‌های درسی همه دانش‌آموزان به همراه برنامه درسی‌شان توزیع خواهد شد و از این بابت، دانش‌آموزان و اولیای گرامی هیچ دغدغه‌ای نخواهند داشت.

نظر شما