شناسهٔ خبر: 68572824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رودریگو علیه رئال: از این وضعیت راضی نیستم

به نظر می‌رسد رودریگو از شرایطش در خط حمله رئال مادرید چندان راضی نیست.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رودریگو در چند فصل اخیر و پس از پوشیدن پیراهن رئال مادرید موفق شده است و یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار این تیم در خط حمله در کنار ستاره‌ای مانند وینیسیوس جونیور تبدیل شود و عملکرد قابل قبولی را برای تیمش به نمایش بگذارد.

پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال باعث شد که تردیدهایی درباره استفاده از این ستاره برزیلی در ترکیب اصلی این تیم ایجاد شود اما در نهایت کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت همچنان از او استفاده کند.

2070932

ولی به نظر می‌رسد که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد چندان راضی نیست و در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت:" در بیشتر موارد من فقط مسئول پر کردن جاهای خالی در خط حمله رئال هستم. بازیکنی نمی‌تواند در ترکیب حضور داشته باشد؟ رودریگو را به زمین بفرستید.

جای بازیکنی در سمت راست خالی است؟ رودریگو را در آنجا قرار دهید. جای بازیکن شماره ۹ در ترکیب خالی است؟ رودریگو در این پست بازی خواهد کرد. شرایط همین است. شاید این وضعیت باعث ناراحتی‌ام شود اما در نهایت من بازیکن تیمم هستم."

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این هم مدعی شده بودند که رودریگو از این که نامش در کنار نام وینیسوس جونیور و کیلیان امباپه و جود بلینگام به عنوان ستاره‌های اصلی خط حمله رئال قرار داده نشده ناراحت است و به نظر می‌رسد که ناراحتی او از این وضعیت جدی است و شاید شایعات درباره جدایی احتمالی او در تابستان سال آینده به واقعیت تبدیل شوند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما