شناسهٔ خبر: 68572804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

دلیل رد پیشنهاد یونایتد: سکوت زیدان بالاخره شکست

زین‌الدین زیدان می‌گوید دلیل اصلیش برای رد پیشنهاد منچستریونایتد زبان انگلیسی بوده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زین‌الدین زیدان دو دوره بسیار موفق را روی نیمکت رئال مادرید سپری کرد و توانست قهرمانی‌های ارزشمندی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا برای این تیم به ارمغان بیاورد.

این مربی فرانسوی پس از جدایی از رئال مادرید هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته اما شایعات بسیاری درباره حضور او روی نیمکت تیم‌های بزرگی مانند منچستریونایتد و بایرن مونیخ و حتی تیم ملی فرانسه در چند فصل اخیر همواره به گوش رسیده است.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که او گزینه اصلی شیاطین سرخ برای هدایت این تیم است اما زیدان در نهایت تصمیم گرفت که پیشنهاد این باشگاه را رد کند و حالا پس از مدت‌ها درباره تصمیمی که در این باره گرفت صحبت کرده است.

1891085

زیدان در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی اکیپ در این باره اظهار داشت: "آیا دوست داشتم که به منچستریونایتد بروم؟ من زبان انگلیسی را به خوبی متوجه می‌شوم اما در صحبت کردن آن روان نیستم. می‌دانم که بسیاری از مربیان در حالی هدایت تیمی را قبول می‌کنند که نمی‌توانند به زبان آن کشور صحبت کنند اما سبک کاری من متفاوت است.

برای این که بتوانید پیروزی و قهرمانی را در تیمی به دست آورید باید بسیاری از عوامل دست به دست هم دهند. این مفهومی جهانی است. من هم می‌دانم که برای کسب پیروزی دقیقاً به چه مواردی نیاز دارم."

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما