شناسهٔ خبر: 68572386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کمتر از ۳۰ گل بزنم من را می‌کشند!

محمد صلاح معتقد است انتظارات از او در لیورپول نسبت به تیم‌های سابقش خیلی بیشتر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد صلاح ستاره این فصل لیورپول که در اردوی تیم ملی مصر حضور دارد، در گفت‌وگو با Iiverpool echo در خصوص شرایط این روزهای تیمش تا اینجای رقابت‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

به نقل از ورزش سه، صلاح ابتدا گفت: "پیش فصل فوقالعاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و ثمره‌اش را در مسابقات می‌بینید. نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم تا اینجای بازی‌ها بسیار خوب عمل کرده‌اند. اگر دنبال قهرمانی هستیم باید به همین روال تا پایان فصل ادامه دهیم.

او درخصوص درخشش همیشگی خود در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد گفت: "من عاشق بازی مقابل منچستریونایتد هستم. به هرحال آن‌ها نیز تیم بزرگی‌ به حساب می‌آیند و همیشه مصاف‌های جذابی مقابل‌شان داشتیم. یادم است در دو تقابل اولم مقابل یونایتد در گلزنی ناکام بودم اما بعد از اولین گلم مقابل این تیم انگار همه چیز راحت‌تر شد.

آرزوی این را داشتم که به بهترین گلزن لیورپول در لیگ برتر تبدیل شوم و وقتی در آن شب شکوهمند برد ۷-۰ مقابل منچستریونایتد گلزنی کردم، از شدت خوشحالی پیراهنم را از تن درآوردم. این جزء بهترین خاطراتم از تقابل با منچستریونایتد است‌."

صلاح در خصوص پیشرفت خود در لیگ برتر انگلیس اضافه کرد: "دو فصل در رم حضور داشتم؛ در مجموع ۳۰ گل در آن جا به ثمر رساندم و در پایان همه از من راضی بودند. در لیورپول اما اگر هرسال کمتر از ۳۰ گل بزنم، قطعا هواداران مرا می‌کشند! البته اینکه انتظارات در لیورپول از من بیشتر است را دوست دارم چرا که دلیل اصلی پیشرفتم در فوتبال انگلیس بود."

257 251

نظر شما