شناسهٔ خبر: 68572035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سینر: این قهرمانی برای من خیلی معنی دارد

مرد شماره یک جهان با تقدیم قهرمانی‌اش به خاله خود عنوان کرد این قهرمانی به خاطر حواشی رخ داده اخیر برای او خیلی معنا و مفهوم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یانیک سینر، مرد شماره یک جهان توانست دومین عنوان گرند اسلم خود را کسب کرده و تیلور فریتز آمریکایی را در فینال تنیس آزاد آمریکا شکست دهد. در این دیدار سینر ایتالیایی توانست در سه ست پیاپی حریفش را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. سینر دو ست ابتدایی را خیلی خوب برد و در ست سوم فریتز ۵ بر ۳ پیش افتاد ولی مرد شماره یک جهان با قدرت کار را تمام کرد و توانست چهار گیم باقی‌مانده را ببرد تا در نهایت ۷ بر ۵ برنده شود.

به گزارش CNN،  سینر بعد از این قهرمانی گفت: این عنوان برای من بسیار معنی دارد چون روزهای سخت زیادی را تجربه کردم. من عاشق تنیس هستم و خوشحالم این عنوان را به دست آوردم. من می‌خواهم این قهرمانی را به خاله‌ام تقدیم کنم که حال خوبی ندارد. بزرگ‌ترین آرزو من سلامتی برای همه است اما متاسفانه این امکان‌پذیر نیست. خاله من شخص بسیار مهمی برای من است چون وقتی پدر و مادرم سر کار می‌رفتند، او من را بزرگ کرد. من خیلی با او صمیمی هستم و او فرد بسیار مهمی در زندگی من است.

فریتز نیز خطاب به تماشاگران گفت می‌دانم که مدت‌ها منتظر قهرمانی من بودیم، بنابراین متاسفم که این بار نتوانستم کاری را که از من می‌خواهید انجام دهم اما من به کار خود ادامه خواهم داد و امیدوارم دفعه بعد به آن برسم. 

تیلور فریتز اولین مرد آمریکایی از سال ۲۰۰۹ است که در فینال انفرادی گرند اسلم شرکت می‌کند.

پیروزی سینر در پس زمینه پرونده دوپینگ اخیر او که جهان تنیس را شوکه کرد به دست آمد.

سینر بارها گفته است که کار اشتباهی انجام نداده است و تنها سهل‌انگاری رخ داده با این حال هواداران او را در این مسابقات "هو" کردند.

در مسابقات تنیس آزاد آمریکا امسال، جوکوویچ در دور سوم به الکسی پوپیرین باخت و کارلوس آلکاراس نیز نتوانست به موفقیت برسد تا در نهایت سینر عنوان نخست را به دست بیاورد.

انتهای پیام

نظر شما