شناسهٔ خبر: 68566398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای شهر قزوین بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین تاکید شد. در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای شهر قزوین بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه فوق العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور سایر اعضا، زارعی رئیس سازمان عمران، محمودی رئیس کارخانه آسفالت، دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی، معاونین عمرانی و مسئولین نواحی با هدف برنامه ریزی جهت تسریع در اجرای روکش آسفالت معابر شهر قزوین عصر یکشنبه درتالار مردم برگزار شد. 

اعضای شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران ضمن ارزیابی وضعیت آسفالت معابر شهر قزوین بر لزوم افزایش سرعت عملیات اجرایی و همچنین ارایه برنامه زمان بندی و اولویت بندی شده معابر مورد نیاز آسفالت در شهر تاکید کردند.

تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین

مهدیخانی: برنامه زمان بندی اجرای آسفالت ارایه شود  
 
در این جلسه مهدی خانی رئیس کمیسیون عمران شورا ضمن تقدیر از تلاشها و اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت عمرانی و مسئولین نواحی در اجرای نهضت شبانه آسفالت از روند کند این عملیات انتقاد کرد و گفت: به نظر می رسد با این روند نتوانیم تا زمان فصل کاری به میزان  82 هکتاری که تعیین شده است برسیم. 
 
وی بیان کرد: درجلسه گذشته قرار بود شهرداری برنامه زمان بندی همراه با اولویت بندی معابری که نیازمند آسفالت هستند را به شورا ارایه دهد که محقق نشده است. 
  
مهدی خانی همچنین خواستار انعکاس مطلوب و شایسته اقدامات انجام شده درحوزه آسفالت توسط روابط عمومی شهرداری شدو گفت: با تشکر از اقدامات انجام شده در روکش اسفالت معابر، باید اذعان کرد مطالبه به حق مردم تسریع در عملیات روکش آسفالت درمناطق و نواحی منفصل شهری است.

تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین

چگینی: اصلاح بودجه برای تامین منابع آسفالت مناطق  

ولی چگینی نائب رئیس شورا نیز ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات انجام شده دراجرای نهضت آسفالت گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش رضایت شهروندان بودیم و امیدواریم در برخی معابرشهری نیزکه مشکل آسفالت دارند به سرعت روکش آسفالت صورت گیرد. 
 
وی بیان کرد: نباید نگران اعتبارات مورد نیاز این بخش باشیم زیرا با همراهی اعضای شورا اصلاح بودجه انجام می شود. 
 
فصیحی رامندی دیگر عضو شورا نیز خواستار ارایه برنامه زمان بندی و همچنین گزارش کار انجام شده به تفکیک معابرباقیمانده و زمان اجرای انها برای جلسه آتی شد.

تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین

صلح جو نیز ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده درحوزه آسفالت شهر خواستار ارایه گزارش مناطق در حوزه کارانجام شده و درخواست آنها برای روکش آسفالت و لکه گیری شد. 

در ادامه این جلسه زارعی رئیس سازمان عمران شهرداری اظهارداشت: در حال حاضر دو اکیپ در داخل شهر و یک اکیپ در نواحی منفصل شهری مشغول عملیات آسفالت هستند و به طور متوسط روزانه 600 تن آسفالت در سطح معابر انجام می شود.

تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در عملیات اجرای آسفالت معابر شهر قزوین

وی افزود: از میزان 82 هکتار معابر سطح شهر که به مرمت و روکش آسفالت نیاز دارد تقریبا بیش از 50 درصد کارها انجام شده ومابقی نیز در دست اقدام است.

همچنین محمودی رئیس کارخانه آسفالت با ارائه گزارشی از وضعیت تحویل آسفالت و کار تراش، مرمت روکش دستی و روکش ماشینی و لکه گیری در سطح مناطق چهارگانه ارائه کرد.

دوستی نسب، مدیر هماهنگی امور نواحی نیز با بیان اینکه 128 هکتار از معابر شهر قزوین نیازمند روکش آسفالت است خواستار ارایه توضیحاتی پیرامون کاهش آن به 82 هکتار از سوی نماینده معاونت عمرانی در جلسه شد. 
 
وی همچنین ضمن تقدیر از همراهی رئیس و اعضای شورا بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار و مناطق منفصل شهری در حوزه روکش آسفالت تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما