شناسهٔ خبر: 68563312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

علیرغم وعده‌های دو ماهه رضا درویش

سرقت از پرسپولیس: دو ستاره راهی افریقا شدند!

علیرغم وعده‌های دو ماهه رضا درویش برخلاف انتظار هواداران پرسپولیس و انتظاری که بابت تحقق وعده‌های رضا درویش وی‌کشیدند، دو ستاره مدنظر سرخ‌ها پیراهن تیم‌های دیگری را بر تن کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی علاوه بر ناکامی در حفظ چندین ستاره، در جذب بازیکنان خارجی و داخلی زیادی نیز ناموفق بود. 

 پس از منتفی شدن پیوستن یحیی عطیه، ناگی، قلی‌زاده و.. حالا آرون بوپندزا و امباپه نیانگ دو ستاره مطرحی بودند که علیرغم مذاکرات طولانی مدت پرسپولیس، به تیم دیگری رفتند. 

تیم گاریدو باید پس از تعطیلات مقابل الاهلی عربستان قرار گیرد که به تازگی ایوان تونی را از لیگ برتر انگلیس جذب کردند و سرمربی سرخپوشان به حضور یک مهاجم تمام عیار در خط حمله تیمش نیاز داشت و حالا در فاصله سه روز مونده تا پایان فرصت ارسال لیست آسیایی، پرسپولیس علاوه بر اینکه موفق به جذب مهاجمی نشده، گزینه‌های مدنظرش راهی مصر و مراکش شدند. 

امباپه نیانگ مهاجم سابق میلان که در صورت پیوستن به پرسپولیس بمب بزرگ نقل و انتقالات لقب می‌گرفت، با اعلام رسمی باشگاه الوداد مراکش به این تیم پیوست. آرون بوپندزا مهاجم گران قیمت گابنی که گفته می‌شد حاضر بود با قیمت پایین‌تری به پرسپولیس بپیوندد، او نیز به الزمالک مصر پیوست تا این گونه دو گزینه برای خط حمله پرسپولیسی‌ها کنسل شود. 

سرقت از پرسپولیس: دو ستاره راهی افریقا شدند!

سرقت از پرسپولیس: دو ستاره راهی افریقا شدند!

حال باید دید مدیریت پرسپولیس در این فاصله کوتاه آیا موفق به جذب مهاجمی خواهد شد یا می‌خواهد با علی علیپور و عیسی آل‌کثیر رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما