شناسهٔ خبر: 68563252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: اقدامات امنیتی در کرانه باختری را بیشتر و السنوار را ترور می‌کنیم

«یواو گالانت» در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی یک شهروند اردنی در گذرگاه الکرامه در مرز این کشور با فلسطین اشغالی اعلام کرد که این رژیم اقدامات امنیتی‌اش را در کرانه باختری، بیشتر و یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را ترور خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

یواو گالانت در این باره همچنین گفت: ما برای ناکام گذاشتن همه تهدیدات در صحنه‌های نزدیک و دور آماده هستیم.

گالانت در ادامه با اتهام‌زنی علیه ایران از افزایش اقدامات امنیتی‌ در کرانه باختری برای آنچه او مقابله با «تلاش‌های ایران برای انتشار تروریسم» به طرف مرزهای فلسطین اشغالی خواند، خبر داد.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس همچنین افزود: «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس، در امنیت نخواهد بود. وی نیز مانند «محمد الضیف» و «مروان عیسی»، مرتکب اشتباهاتی مرتکب خواهد شد و ما خواهیم توانست به وی دسترسی پیدا کنیم.

یواو گالانت تصریح کرد: ما برای انتقال نیروهایمان به طرف شمال برای انجام یک مأموریت سریع آماده هستیم.

از سوی دیگر، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام صهیونیست اعلام کرد که ارتش این رژیم، از ابتدای جنگ غزه، هیچ گونه اقدامات و سازوکار خاصی در مرز اردن اتخاذ نکرده است.

ساعاتی پیش رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «الکرامه» (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، سه صهیونیست کشته شده‌اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این سه صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری در این باره گفتند که مجری عملیات، راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه الکرامه شده بود.

همچنین رژیم صهیونیستی، اخیرا مدعی شده است «محمد ضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس را ترور کرده است. اما حماس با تکذیب این ادعا اعلام کرده است محمد ضیف در صحت و سلامت به سر می‌برد.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند. همچنین جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه و اخیرا در کرانه باختری، موجب افزایش خشم افکار عمومی کشورهای عرب و مسلمان علیه صهیونیست‌های اشغالگر شده است.

نظر شما