شناسهٔ خبر: 68561556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یادواره شهدا و حماسه‌سازان شمال غرب کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

آیین پاسداشت شهدا و حماسه‌سازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های نیروی زمینی سپاه به ویژه عملیات بزرگ فتح ارتفاعات جاسوسان ۲۱ شهریور ماه در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی گزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو گفت: تاریخ و جغرافیای منطقه غرب و شمال غرب کشور مشحون از حماسه‌ها و فداکاری‌هایی است که هنوز بسیاری از آن‌ها مستور و ناگفته باقی مانده است.

وی افزود: دهه ۹۰ دوران پرفراز و نشیبی برای منطقه غرب و شمال غرب کشور با وجود عناصر و گروهک‌های ضد انقلاب به ویژه در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در چنین شرایط حساس و دشواری، با حماسه فرزندان این ملت در نیروی زمینی سپاه و طی سلسله عملیات‌هایی، کیلومتر‌ها از خاک کشورمان از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

وی افزود: در جریان مبارزه با ناامنی و مقابله با اشغالگری و تهدیدات تروریستی، تعدادی از حماسه سازان در این عملیات بزرگ از جمله ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسیدند که تا کنون به بسیاری از ابعاد این حماسه و شهدای آن پرداخته نشده است.

برای پاسداشت حماسه‌های قهرمانان نیروی زمینی سپاه در صیانت از امنیت کشور به ویژه در منطقه غرب و شمالغرب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلسله عملیات‌های ارتفاعات موسوم به جاسوسان، یادواره باشکوهی با شرکت پرشور مردم شهیدپرور و خانواده شهدا ۲۱ شهریور در محل شهادت شهدای نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات جاسوسان شهرستان میرآباد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما