شناسهٔ خبر: 68560015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشنهاد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شورای شهر اصفهان تصویب شد

اصفهان-ایرنا- پیشنهاد خرید یکصد دستگاه اتوبوس برقی و دیزل در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان روز یکشنبه در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در جلسه امروز پیشنهاد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۵۰ دستگاه اتوبوس دیزل بررسی شد که با قید تاکید و لزوم ارائه مستندات به تصویب رسید تا شهرداری اقدام به خرید آنها کند و در ابتدای مهر شاهد افزایش تعداد اتوبوس‌های ناوگان شهری اصفهان باشیم.

علی صالحی افزود: در جلسه امروز گزارش حسابرسی و جنبه‌های عملیاتی تفریغ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی مربوط به شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تصویب شد.

وی گفت: لایحه تغییر بهره‌برداری از خانه تاریخی رشیدی از مجموعه‌های حوزه علمیه به مجموعه دیگر نیز در جلسه امروز بررسی شد که به تصویب پارلمان شهری رسید.

صالحی گفت: در جلسه امروز فهرست موسسات حسابرسی پیشنهادی در قالب لایحه‌ای برای انجام اقدامات بازرسی و حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز از تصویب شورای اسلامی شهر گذشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان امسال از سوی وزارت کشور در مرز چذابه مستقر شده بود، در تعدادی از خیابان‌های شهر کربلا نیز بر اساس تعامل شهرداری کربلا و شهرداری اصفهان، مسوولیت نظافت بر عهده مدیریت شهری اصفهان قرار گرفت و در همین راستا از فعالان ایام اربعین نیز تقدیر شد.

نظر شما