شناسهٔ خبر: 68558431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تشریح کرد

آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس اتباع افغان

حمید دلاوری هروی

رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۵۰ سرنشین تصادف اتوبوس مسافربری صبح امروز جاده سبزوا- نیشابور پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به صورت سرپایی خدمات اورژانسی را دریافت کردند و پنج مصدوم دیگر نیز به دلیل شدت جراحات به بیمارستان امداد منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر غلامعباس کافی در خصوص این حادثه اظهار کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل اتباع افغان با کامیون در جاده سبزوار - نیشابور صبح امروز یکشنبه ۵۵ مصدوم بر جای گذاشت.

اظهار کرد: برخورد دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون باربری در کیلومتر ۵۰ محور سبزوار به نیشابور رخ داد که پس از دریافت خبر و اعزام تیم فرماندهی حادثه، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ۵۰ سرنشین این اتوبوس مسافربری پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به صورت سرپایی خدمات اورژانسی را دریافت کردند و پنج مصدوم دیگر نیز به دلیل شدت جراحات و برای دریافت خدمات درمانی تخصصی توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان امداد منتقل شدند.

  مدیر مرکز آموزشی درمانی امداد سبزوار نیز گفت: بعد از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی پنج نفر به دلیل شدت جراحات وارده در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

محمد میری افزود: از مجموع مصدومان یک نفر به دلیل شدت تروما در بخش مراقبت‌های ویژه، یک نفر در بخش جراحی مغز و اعصاب و یک مصدوم در بخش جراحی ارتوپدی بستری و دو نفر دیگر نیز در بخش اورژانس تحت نظر هستند.

سرهنگ حسین میش‌مست فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی هم پس از این حادثه به خبرنگاران اعلام کرد که خستگی و خواب‌آلودگی راننده افغانستانی و بی‌توجهی به جلو، دلیل برخورد این خودرو جمعی با کامیون در شرق سبزوار بوده است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار - نیشابور، ۵۵ مصدوم برجای گذاشت. براساس آنچه در همان ساعات اولیه اعلام شد این اتوبوس حامل اتباع و مسافران افغانستانی بود که گویا از زیارت عتبات عالیات برمی‌گشته‌اند.

پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای امدادی و خدمات رسان به حالت آماده باش درآمده و به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

انتهای پیام

نظر شما