شناسهٔ خبر: 68558333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ واحد تولیدی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - ۲ واحد تولیدی بستنی و مواد شوینده با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی روز یکشنبه در ادامه سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث کارخانه بستنی سنتی ایرانی ۱۰۵ میلیارد ریال هزینه کرده و زمینه اشتغال پایدار پنج نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

همچنین واحد تولید مواد شوینده بهداشتی امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده و پنج نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه داشته است.

۲ واحد تولیدی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید

استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه در چارچوب برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته فردوس به این شهرستان سفر کرد و چند طرح عمرانی و اقتصادی با حضور جواد قناعت افتتاح یا کلنگ زنی شد.

افتتاح مخزن ۵۰۰ هزار لیتری روستای خانکوک، پروژه فیبر نوری روستای حسین آباد، پروژه‌ ارتقای سایت همراه ۴G در روستای چاهنو به نمایندگی از پروژه‌های ارتقای سایت همراه ۴G شهرستان فردوس افتتاح و عملیات اجرایی مجتمع کارگاهی، خدماتی و رفاهی حاج ابراهیم ابراهیمی آغاز شد.

جواد قناعت در این سفر یکروزه از کارخانه فرآوری مس سولفیدی در فردوس نیز بازدید کرد.

۱۳ شهریور سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه زلزله‌زده فردوس برای کمک به مردم در سال ۱۳۴۷ که به عنوان اولین اردوی جهادی ایران یاد می‌شود، روز فردوس نام گرفته است.

این روز، سال گذشته براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز حرکت‌های جهادی و امداد مردمی» در تقویم رسمی کشور ثبت شد و اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت ۲۱ شهریور ماه جاری در شهرستان فردوس برگزار می‌شود ...

نظر شما