شناسهٔ خبر: 68558217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۵۰۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی اجرا م... -

اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در آذربایجان شرقی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی و تدوین شده که اجرایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر یک شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، افزود: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس این است که ۸ سال جنگ تحمیلی که یک دانشگاه ملی و فراملی است فراموش نشود و همان طور که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند برنامه‌های دفاع مقدس هر سال باید پر بارتر از سال قبل باشد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، تأثیرگذاری برنامه‌های دفاع مقدس را شاخصه‌ای مهم برشمرد و گفت: برنامه‌های دفاع مقدس باید بر روی نوجوانان و جوانان اثرگذار بوده و این اثرگذاری بر روی جامعه و نسل حاضر منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی شود.

محمدی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و ارزش‌های ایثارگری در جامعه باید تبیین شود، تاکید کرد: هر برنامه‌ای که بر روی آن کار کارشناسی شده، باید بر روی جامعه اثرگذار بوده و نتایج آن دیده شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند با امکاناتی که دارند در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش خود را ایفا کنند.

محمدی گفت: با هماهنگی‌های خوبی که انجام شده، نمایشگاه هفته دفاع مقدس امسال در محوطه مصلی تبریز و رژه یگان‌های نظامی و انتظامی نیز همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: صدا و سیما با استفاده از کارشناسان تأثیرگذار و فرماندهان جبهه و جنگ در طول این هفته برنامه‌های متنوع، جذاب و تأثیرگذار تهیه و پخش کند.

محمدی گفت: در طول هفته دفاع مقدس پروژه‌های متنوعی همچون بزرگراه خواجه ورزقان، به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما