شناسهٔ خبر: 68557862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد

آزادسازی کامل پروژه بهسازی خیابان دروازه ری قم با تملک ۱۰ پلاک باقیمانده

مدیر منطقه یک شهرداری قم از باقی ماندن تنها ۱۰ پلاک از مجموع ۱۶۰ پلاک در مسیر اجرای پروژه دروازه ری خبر داد و گفت: ۵ پلاک آن در شرف توافق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمدحسین علی‌اکبری ظهر امروز _ یکشنبه هجدهم شهریور_ در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، با اشاره به آخرین وضعیت احداث خیابان دروازه ری اظهار کرد: تملکات این پروژه به‌سرعت در حال انجام است و تنها تملک ۱۰ پلاک باقیمانده است.

وی با بیان اینکه از مجموع این ۱۰ پلاک نیز، ۵ مورد در شرف توافق است، افزود: در هفته گذشته ۴ پلاک تخریب و به‌محض انجام تملکات، مابقی پلاک‌ها نیز آزادسازی می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم همچنین با اشاره به پیش‌بینی لکه‌های مختلف فضای سبز و پارکینگ در حاشیه اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: لکه سبز آزادسازی شده و پیمانکار فضای سبز به‌زودی عملیات عمرانی احداث را آغاز می‌کند.

علی‌اکبری با اشاره به تملکات مسیر دسترسی تونل غدیر، گفت: چهار پلاک در مسیر اجرای پروژه وجود دارد که دو پلاک در حال مذاکره و توافق هستیم.

به گزارش ایمنا، پروژه بهسازی محله دروازه ری از جمله طرح‌های بهسازی بافت فرسوده و تاریخی در شهر قم است که با تعریض معبر، احداث مرکز محله، احداث فضای سبز و پارکینگ همراه خواهد بود و تا کنون شهرداری قم ۴۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کرده است.

نظر شما