شناسهٔ خبر: 68557229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزار کلاس درس در لرستان شاداب سازی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: تابستان امسال در طرح شهید عجمیان بیش از ۱۰۰ مدرسه در قالب یک هزار کلاس درس بهسازی، شاداب سازی و رنگ آمیزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره نگاره های برتر با تقدیر از مدیران مدارسی که فضا و محیط مدرسه را برای حضور دانش آموزان شاداب سازی و زیباسازی می کنند اظهار داشت: درطرح شهید عجمیان تابستان امسال بیش از ۱۰۰ مدرسه در قالب یک هزار کلاس درس بهسازی، شاداب سازی و رنگ آمیزی شده است.

وی افزود: این اداره کل در کنار اقدامات عمرانی برای مدارس، همواره از ظرفیت خیران و اولیا برای بهبود فضای مدرسه و رفع مشکلات احتمالی بهره می گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه جشنواره نگاره برتر با هدف ترغیب و تشویق مدیران مدارس برای زیبا سازی فضای مدرسه برگزار می شود گفت: این جشنواره به منظور معرفی دیواره نگاره های برتر مدارس اجرا می شود.

بهاروند ایرانیا تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ مدیر مدرسه در این جشنواره شرکت کردند که در آیین اختتامیه ۲۰ اثر برگزیده شد.

وی افزود: طرح های هنرستان ولایت فقیه بروجرد با مدیریت حمیرا روزبهانی، مجتمع پارس اندیش خرم آباد با مدیریت حمید رشیدی و مدرسه پسرانه شاهد الیگودرز با مدیریت جعفر حبیبی به ترتیب به عنوان سه اثر برتر معرفی شدند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: چهار هزار و ۵۳۹ مدرسه دولتی و غیردولتی در قالب بیش از ۱۷ هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید میزبان دانش آموزان استان هستند.

نظر شما