شناسهٔ خبر: 68557225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل دامپزشکی استان‌:

توسعه انسانی و آموزش کارکنان باید در صدر برنامه‌های ایلام قرار گیرد

محمدجواد داودی نصر

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: توسعه انسانی و آموزش پرسنلی باید در صدر برنامه‌های استان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

دکتر یونس احمدی در نشست شورای معاونین این اداره کل که با حضور مهندس عزیزان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار کرد: اگر تاریخِ چند دهه اخیر توسعه استان ایلام را با سایر استان‌ها مقایسه کنیم مشاهده می‌کنیم که رتبه توسعه برخی استان‌ها که بعد از ما بودند افزایش یافته و به استان‌های برخوردار تبدیل شده‌اند.

وی افزود: استانِ توسعه‌یافته آدم توسعه‌یافته می‌خواهد. ما نمی‌توانیم گزارش بدهیم که در فلان فاکتور دارای ارزش و رتبه ملی هستیم در حالی که استان ما در ردیف کنونی به لحاظ توسعه قرار دارد، ردیف توسعه استان ما نسبت به جدول توسعه ملی جمع جبری توسعه ذهنی افراد و ساختار و دستگاه‌های اجرایی است.

 مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: باید سیاست‌گذاری در استان ایلام علاوه بر مسائل اجراییِ زود بازده به رصد و محوریت برنامه‌های آموزشی درازمدت برای توسعۀ ساختارها و آموزش درونزای افراد نیز برگردد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ایلام، احمدی گفت: توسعه انسانی یک دانش است، بایستی به دانشمندان این عرصه در استان مراجعه کنیم و از آنها در این خصوص راهکار بخواهیم. همه ما باید از خود بپرسیم که برای توسعه انسانی در مجموعه اداری و ساختاری خود چه کار کرده‌ایم؟

انتهای پیام

نظر شما