شناسهٔ خبر: 68557006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرتیپ واحدی در جمع فرماندهان و خلبانان پایگاه هوایی شهید نوژه:

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قواست

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو همیشه قوی، سرپا، آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز یکشنبه در جمع خلبانان و کارکنان پایگاه هوایی شهید نوژه همدان، گفت: کارکنان فنی نیروی هوایی ارتش با تلاش شبانه‌روزی و تمام کمبودها و تحریم‌های ظالمانه مردانه ایستادند و هواپیماها را سرپا نگه داشته‌اند تا خلبانان بتوانند مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: همه شما خلبانان و کارکنان قهرمان و دلیر نیروی هوایی ارتش باید با کار جهادی و رعایت ایمنی کامل در انجام وظایف و ماموریت‌ها، تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را به طور کامل جامه عمل بپوشانید.

سرتیپ واحدی، ورزش مداوم، استراحت کافی، پرداختن به امور عبادی، معنوی، مطالعه و بهروز بودن را از مؤلفه‌های اصلی موفقیت یک نظامی عنوان کرد و گفت: در کنار رعایت این مسائل، توجه به نکات امنیتی و حفاظتی در همه زمینه‌ها مانند حفاظت در گفتار، حفاظت از اموال بیت‌المال، حفظ نیروی انسانی و حفظ پرنده‌های در اختیار نیروی هوایی، از جمله عوامل موفقیت در اجرای مأموریت‌های محوله است.

وی تاکید کرد: با شما کارکنان غیور نیروی هوایی ارتش ثابت کرده‌ا‎‏‌یم که این نیرو، همیشه قوی، سرپا، آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است.

نظر شما