شناسهٔ خبر: 68556481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به میزبانی خراسان شمالی انجام می‌شود

آغاز رقابت ۱۷۴ هنرمند در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از فردا

سید پوریا مسلمی

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: سی‌ویکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی خراسان شمالی فردا به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز و در آن ۱۷۴ هنرمند با یکدیگر رقابت می‌کند.

صاحب‌خبر -

مسعود مرواری امروز (۱۸ شهریور ماه) اظهار کرد: همزمان با آیین افتتاح این رویداد هنری ملی با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان شرکت‌کننده و جمعی از مسئولان استانی، سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به‌صورت رسمی فعالیت خود را در دانشکده هنر بجنورد آغاز می‌کند.

وی گفت: ۱۷۴ هنرمند جوان راه‌یافته به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا با راهبری استادان کارگاه‌ها، پروژه‌های عملی خود را به نتیجه برسانند و در پایان، با برگزاری اختتامیه، برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند. در این دوره، ۱۲۳۳ شرکت‌کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از برگزاری جلسات ارزیابی و انتخاب، ۱۷۴ هنرمند به مرحله کارگاهی جشنواره راه پیدا کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، سی‌ و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید توسط اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها ۱۹ تا ۲۳  شهریور ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما