شناسهٔ خبر: 68556237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیچیدن بوی مهربانی در آستانه ماه مهر در زنجان

زهرا فتحی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش مردمی جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شد.

صاحب‌خبر -

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با شروع سال‌تحصیلی جدید، گفت: هر ساله در آستانه شروع سال‌تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشن در آستانه ورود به سال‌تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده و مقرر شده است از ۱۷ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار دانشجو و دانش‌آموزی تحت حمایت کمیته ‌امداد استان هستند، گفت: امسال ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان زنجانی تحت پوشش توزیع خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه تلاش شده است که با بهره‌گیری از پایگاه‌های سطح مساجد و بسیج و روش‌های غیرحضوری از مشارکت خیرین استفاده شود.

وی تصریح کرد: امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه استان برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط اولیای مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما