شناسهٔ خبر: 68555504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در ایلام

ایلام - ایرنا - دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام، گفت: عکاسان و علاقه‌مندان هنر عکاسی می‌توانند آثار خود را با محور "خانواده­ عزتمند، اقوام ایرانی" به این جنشواره ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "زهرا مظفری" روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج با عنوان "نور"در استان ایلام با حضور جمعی از عکاسان، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت "خانواده عزتمند، اقوام ایرانی، زنان عزتمند، مردان عزت آفرین و غرور ملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پوشش و لباس اقوام ایرانی، معماری محل سکونت خانواده‌های اصیل ایرانی، تاثیرات نقش خانواده در مناسبات اجتماعی ملی و بین المللی، خانواده‌ من در یک قاب، خانواده در فعالیت‌های اجتماعی، نخبگان علمی، شهدا و خانواده شهدای شاخص و شخصیت‌های مطرح کشور در زمینه عزت و سرافرازی ملی برگزار می‌شود.

دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام یادآور شد: ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در بخش‌های ویژه( غیر رقابتی) به صورت ملی، بخش آزاد(رقابتی) استانی و بخش مردمی( پویش خانواده من) به صورت رقابتی استانی برگزار خواهد شد.

مظفری بیان کرد: بر این اساس با همکاری بسیج هنرمندان استان ایلام تلاش می‌شود که با حضور هنرمندان و عکاسان ایلامی شاهد استقبال و مشارکت گسترده در این رویداد هنری ملی با موضوع خانواده عزتمند اقوام ایرانی باشیم.

 ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در ایلام

وی بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع خانواده از موضوعات اساسی‌جامعه به شمار می‌رود باید در قالب هنر عکاسی، مضامین و معارف مرتبط را به درستی به تصویر کشید و به جامعه نیز انتقال داد و انتظار می‌رود که عکاسان استان ایلام بتوانند در این راستا تلاش کرده و موفق شوند.

دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش پروژه محور مختص عکاسان حرفه‌ای و بخش استانی ویژه عکاسان استانی است که عکاسان استان می‌توانند در بخش تک عکس و مجموعه عکس این جشنواره شرکت کنند.

مظفری با اشاره به اینکه در بخش پویش مردمی نیز اقشار مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: ارسال آثار عکاسی شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه برای شرکت در بخش آزاد، بایستی کیفیت مطلوب داشته باشند.

وی گفت: عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این جشنواره به بسیج هنرمندان استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه عکاسان ایلامی در خصوص برگزاری جشنواره سراسری عکس نور با هم بحث و تبادل نظر کردند.

نظر شما