شناسهٔ خبر: 68555347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دستگیری ۲ متهم با ۸۶ فقره سرقت تلفن همراه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری شهید نجفی ۲ متهم به ۸۶ فقره سرقت تلفن همراه از مغازه های سطح شهر مشهد به دام افتادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش کش سرقت های سریالی از مغازه های سطح شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بازبینی دوربین های مداربسته بسته مشخص شد زن و مردی جوان با ورود به مغازه های مختلف سطح شهر مشهد با سرگرم کردن متصدی فروش در غفلت وی گوشی تلفن همراه وی را سرقت و با خونسردی و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این تیم تجسس کلانتری شهید نجفی هنگام گشت زنی نامحسوس در محدوده بولوار پیروزی به محض مشاهده متهمان وارد عمل شدند و آن ها را دستگیر و ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.

 نگهبان اظهار داشت: متهمان در طرح مواجهه حضوری توسط ۲۰ نفر از کسبه سطح شهر مشهد شناسایی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸۶ فقره کش روی تلفن همراه کسبه در محدوده منطقه قاسم آباد، الهیه، وکیل آباد، پیروزی، توس، ابوطالب، عبدالطملب، خواجه ربیع، جلال، معلم و مصلی و فروش آن ها به یک مالخر به مبالغی بین یک تا ۴ میلیون تومان اعتراف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه از مخفیگاهش در محدوده خیابان مهر مادر منطقه خواجه ربیع، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما