شناسهٔ خبر: 68555140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سیاوشی: مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد ماموریت مهم دولت باشد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حواشی اخیر در هیئت مدیره سازمان بورس و اعطای وام چند میلیاردی به برخی اعضا به علت مدل اقتصادی کشور است که به شکل دولتی درحال اداره شدن است.

صاحب‌خبر -

اسماعیل سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعطای وام میلیارد قرض‌الحسنه به رئیس سازمان بورس و اعضای هیات مدیره و در ادامه استعفای رئیس سازمان بورس اظهار کرد: بازار بورس بستری مناسب برای انجام معاملات نقدی و غیر نقدی است اما متاسفانه بستر اقتصادی کشورمان مناسب نیست و تا این بستر و مشکلات آن را حل نکنیم، اقتصاد کشور بهبود نخواهد یافت.

وی ادامه داد:‌ مهم‌ترین موضوعی که باید در اقتصاد کشور رعایت شود، مشارکت دادن مردم در اقتصاد و تولید است و این کار اقتصاد کشورمان را رقابتی خواهد کرد. از سوی دیگر حواشی اخیر در هیئت مدیره سازمان بورس و اعطای وام چند میلیاردی به برخی اعضا به علت همین شکل اقتصادی کشور است که به شکل دولتی درحال اداره شدن است.

نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر تاکید کرد: دولت چهاردهم و وزرای اقتصادی آن باید مردم را در اقتصاد دخیل کنند، موانع تولید را بردارند و پول های مردم را در میدان تولید سرمایه گذاری کنند. این درحالی است که درحال حاضر اکثر پول مردم در بازار سوداگری‌ها، خرید مسکن و خودرو درحال سرمایه گذاری است و این موضوع غیر از دامن زدن به تورم، سود دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما