شناسهٔ خبر: 68549851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

ساپینتو به سرنوشت گاریدو دچار شد

ساپینتو به سرنوشت گاریدو دچار شد

پاسخ استعلام ریکاردو ساپینتو منفی شد!

صاحب‌خبر -

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی به تمرینات خود زیر نظر جواد نکونام به‌عنوان سرمربی ادامه می‌دهد که همچنان شائبه تغییرات در کادرفنی در آستانه دیدارهای آسیایی و ادامه رقابت‌های لیگ برتر در این تیم شنیده می‌شود.

ساپینتو به سرنوشت گاریدو دچار شد

این درحالی است که به جز ایوایلو پتف بلغارستانی که از وی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی جواد نکونام در ادامه فصل نام برده می‌شود، طی روزهای گذشته نام دو سرمربی سابق استقلال یعنی آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی و ریکاردو ساپینتوی پرتغالی نیز شنیده شده تا جایی که برخی منابع مذاکرات مدیران استقلال با این نفرات را نیز تایید کرده‌اند. با این حال نکته جالب توجه اینکه بعد از مطرح شدن نام ساپینتو (سرمربی استقلال در فصل بیست‌ودوم) که به تازگی با آپوئل عنوان قهرمانی لیگ قبرس را به دست آورده و همچنان بدون تیم است، بلافاصله مسئولان استقلال (قبل از مذاکره رسمی با این سرمربی) درصدد تایید مجوز وی برآمدند اما شورای برون‌مرزی وزارت ورزش پاسخ استعلام‌های این سرمربی را منفی اعلام می‌کند تا خیلی زود آب پاکی روی دست باشگاه استقلال ریخته شده تا مدیران باشگاه از فکر بازگرداندن مربی جنجالی رها شوند! این در شرایطی است که این سرمربی پرتغالی همچنان با محرومیت 4 ماهه برای فعالیت فوتبالی در باشگاه‌های ایرانی مواجه است؛ هرچند در این زمینه شنیده می‌شود در صورت بازگشت ساپینتو، استقلالی‌ها امیدوار به تخفیف رای این سرمربی و شکسته شدن حکم وی بودند. 

در هر صورت شورای برون‌مرزی وزارت ورزش درحالی استعلام ساپینتو را رد کرد که پیش از این و در پیش‌فصل لیگ برتر بعد از درخواست صدور مجوز فعالیت خوان گاریدو از سوی باشگاه پرسپولیس، این شورا درخواست را مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد صدور مجوز فعالیت این مربی نیاز به بررسی بیشتر دارد اما درنهایت این مجوز صادر شد تا این چهره اسپانیایی برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان مشکلی نداشته باشد. نکته قابل توجه اینکه مذاکرات اولیه بین باشگاه استقلال با سرمربی پرتغالی از طریق یکی از دوستان ایرانی وی انجام شده و تا پیش از گرفتن استعلام‌های مربوطه، این سرمربی تمایل اولیه خود برای بازگشت به تیم سابق خود در لیگ برتر ایران را اعلام کرده بود.

 

پ

نظر شما