شناسهٔ خبر: 68549495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کاربران شبکه‌های اجتماعی کسب مدال طلای روح‌الله رستمی را در رقابت‌های پارالمپیک جشن گرفتند

پهلوان عزیز ما

روزنامه جوان

پهلوان عزیز ما، روح‌الله رستمی در پارالمپیک گل کاشتی و پرچم ایران سرافراز را به اهتزار درآوردی، مدال طلا مبارکت باشد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ روز جمعه، وزنه‌برداران دسته ۸۰کیلوگرم در سالن «لا چاپله آرنا» به روی تخته رفتند که روح‌الله رستمی ملی‌پوش کشورمان با عملکردی شگفت‌انگیز چهارمین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کند. این وزنه‌بردار کشورمان در نخستین حرکت خود وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی را انتخاب و به راحتی آن را مهار کرد. رستمی در تلاش سوم وزنه ۲۴۲ کیلویی را درخواست داد که به درستی بالای سر برد و در نهایت با شکستن رکورد جهان به مقام قهرمانی رسید. کاربران شبکه‌های اجتماعی این موفقیت را به او تبریک گفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 


 مسعود پزشکیان:
پهلوان عزیز ما، روح‌الله رستمی در پارالمپیک گل کاشتی و پرچم ایران سرافراز را به اهتزار درآوردی، مدال طلا مبارکت باشد.
 حمید لشگری:
عجب لحظه شیرین و احساسی‌ای بود؛ روح‌الله رستمی با فریاد‌های یازهرا و یاغیرت‌الله رکورد جهان و پارالمپیک رو شکوند و ایران رو طلایی کرد. 
 کاربری با نام «آسید مهدی»:
قهرمان واقعی رو می‌خواید بشناسید به آقا روح‌الله رستمی نگاه کنید. یه نفر چقدر می‌تونه با معرفت باشه که رتبه اول پارالمپیک رو بیاره و بگه مدال طلا رو از معصومین (ع) دارم و آخرش بگه مدالم رو تقدیم مقام معظم رهبری می‌کنم. 
 سبحان برکتی:
روح‌الله رستمی طلا گرفت و رکورد پارالمپیک رو شکست. ماشاءالله بهت پسر پرچم ایران رو یه جوری بالا بردی که حالا حالا‌ها کسی بهش نرسه. 
 فائزه طلایی:
‏روح‌الله رستمی، رکورد جهان و پارالمپیک رو زد، مدال طلا گرفت، گفت هرچی دارم از ائمه است و مدالشو به حضرت آقا تقدیم کرد. با تک تک این جملات براندازا می‌تونن خودکشی کنند. 
 میثم ایرانی:
ماشاءالله ‎روح الله رستمی! ماشاءالله پهلوان! مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپیک مبارکت باشه! مُزد زحماتت رو گرفتی! قهرمان و خادم آستان خانم فاطمه معصومه که هر وقت به میدان رفت پرچم ایران عزیز رو بالا برد!
 محمدحسین چاووشی:
روح‌الله رستمی با شکستن رکورد جهان و پارالمپیک صاحب مدال طلا شد و مدال رو به رهبر انقلاب و مردم ایران تقدیم کرد. لازمه بگم ایشون خادم حرم حضرت معصومه هم هستن!
 محمدحسین پویان‌فر:
مبارکت باشه آقا روح‌الله خیلی آقایی؛ جهان پهلوان روح‌الله رستمی.
 محمد اکبرزاده:
چقدر از اینکه تو مسابقات آسیایی هانگژو به جای طلا، برای ایران نقره گرفته ناراحت بود! امروز، اما ثمره تمرین و تلاش بی‌وقفه‌اش رو گرفت. هم رکورد پارالمپیک رو شکست و هم با کسب طلا باعث صعود چند پله‌ای کاروان ایران شد. ماشاءالله روح‌الله رستمی؛ پهلوان خوش‌قلب ایران. 
 محمد رستم‌پور:
روح‌الله رستمی رکورد وزنه‌برداری پارالمپیک و جهان را با اقتدار شکست و آنچنان با پرچم جمهوری اسلامی ایران حرف زد که دوست داشتی صدر همه سکو‌ها از آن او باشد. چقدر طلایش چسبید. 
 کاربری با نام سجاد:
آقا روح‌الله رستمی، رکورد جهان و پارالمپیک رو زد و بلافاصله سجده شکر بجا آورد! پهلوون بودن این شکلیه که همون اول از خدات تشکر کنی. 
 جواد آقایی:
درد داره برای جماعت برانداز و ضدایرانی که ورزشکارانی، چون ‎روح‌الله رستمی و ساره جوانمردی مدال طلا بگیرند و قهرمان جهان شوند. 
 فاطمه‌سادات فردوس:
روح‌الله رستمی مدال طلا گرفت. گفت مدالم رو از امام رضا و ائمه معصومین دارم. هم پرچم ایران رو بالا برد، هم رکورد جهان رو شکست و با تقدیم مدالش به رهبر انقلاب و مردم ایران، رکورد سوزش براندازایی که دنبال تحریم و انزوای ورزش ایران بودن رو جابه جا کرد. 
 سیدعباس موسوی:
فرزندان ایران هر روز در پارالمپیک کاری می‌کنند، کارستان! اراده در کنار ادب، تواضع و بی‌ادعایی این شیران ایرانی احترام‌برانگیز و غرورآفرین است. یک ایران به احترام شما می‌ایستد!

نظر شما