شناسهٔ خبر: 68548070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا؛ برگزاری نشست هماهنگی کمیته کنترل و برگزاری مسابقات

صاحب‌خبر -

جلسه هماهنگی کمیته کنترل و برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 امروز در یزد برگزار شد.


به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از فردا (یکشنبه 18 شهریور) به میزبانی یزد آغاز می‌شود.

نشست هماهنگی کمیته کنترل و برگزاری این رقابت‌ها امشب (شنبه 17 شهریور) در هتل مشیر الممالک شهر یزد با حضور سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال و مهران فاطمی استاندار یزد و رییس ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ برگزار شد.

همچنین یرمک سرلیبایف (قزاقستان) رئیس کمیته کنترل و رئیس کمیته فنی، پاتانا کیتیچی سیموپات (تایلند) هماهنگ کننده کنفدراسیون آسیا،  مسعود یزدان‌پناه (ایران) عضو کمیته فنی، محمد شاهمیری (ایران) مسئول کمیته داوران، عادل حسین الحرابی (کویت) عضو کمیته داوران، غلامرضا نوروزی (ایران) مسئول کمیته پزشکی، مرتضی افجه‌ای (ایران) مسئول V.I.S و حمید احمدی نیا (ایران) مسئول مدیا مسابقات در این نشست حضور داشتند.

مهران فاطمی استاندار یزد ضمن خیر مقدم به مهمانان و تیم‌های شرکت کننده گفت: از میزبانی این مسابقات خیلی خوشحال هستیم. جا دارد از مسئولان فدراسیون والیبال و همکاران استانی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان و شهداب یزد تشکر کنم.

همچنین سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در این نشست گفت: خوشحالم که در خدمت مهمانان هستم. جا دارد از استاندار یزد و همکارانشان برای برگزاری مسابقات تشکر کنم. خوشامد به یرمک سررلیبایف می گویم و خیلی خوشحالم که میزبان بهترین های آسیا در این مسابقات هستم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسابقات خوبی پیش رو داشته باشیم و مردم یزد از این میزبانی خوشحال باشند. یکی از مهمترین اهداف فدراسیون برای توسعه گرفتن اینگونه میزبانی ها است. بدانید که این میزبانی اتفاق نمی افتاد مگر اینکه همه در کنار هم کار کردند و استاندار نیز از آنها حمایت کامل داشت.

تقوی تصریح کرد: امیدوارم درجشن پایانی هم شاهد برگزاری یکی از بهترین رویدادهای آسیایی باشیم. به نظرم در برگزاری این مسابقات معجزه اتفاق افتاده است و باید از همه تشکر کنم.

یرمک نیز در این نشست گفت: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به ایران آمده ام. در ارومیه و تهران مسابقات مختلفی را حضور داشتم و امسال برای مسابقات مهم باشگاه های آسیا به شهر یزد آمدم. تشکر از استاندار و فدراسیون والیبال که این تورنمنت مهم برای کنفدراسیون والیبال آسیا را برگزار می کنند.

دو تیم از این رقابت ها برای باشگاه های جهان انتخاب می شوند که خیلی مهم برای این رقابت ها است. بازیکنان مهم و سطح بالایی در تیم های شرکت کننده حضور دارند که سطح مسابقات را واقعا بالا برده است. اعضای کمیته کنترل مانند یک خانواده هستند که مسابقات را در بالاترین سطح برگزار کنند.

همچنین دیگر اعضای کمیته کنترل در ادامه این نشست مواضع خود را بیان کردند که تامین استانداردهای برگزاری مسابقات و میزبانی شایسته شهر یزد در این مسابقات از محورهای مهم آن بود.

در ادامه رئیس فدراسیون والیبال نمایندگان کمیته برگزاری مسابقات را معرفی کردند که امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون، نادر انصاری، مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی، دهقان پور مسئول کمیته داوران استان یزد، محمد حسین پارسائیان معاون استاندار، دکتر شرافت رئیس هیات والیبال استان و باشگاه شهداب، حاج حسینی مدیرکل ورزش و جوانان، شرافت، مهدی اسلامی خزانه دار، امیر طلوع کیان مسئول فنی، گرایلی مدیر مالی، ترابی رئیس سازمان لیگ و …. از دیگر حاضران در این نشست بودند.
در پایان این نشست اعضای کمیته کنترل و برگزاری مسابقات پوستر یادبود مسابقات را امضا کردند.

برچسب ها: اسپورتینگ کلاب (کویت), الریان اسپورت کلاب (قطر), ایران, بیست و ششمین دوره, پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان), جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی), شهداب یزد, فولاد سیرجان ایرانیان, قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024, کَم ایر (افغانستان), گاز الجنوب (عراق), نشست هماهنگی کمیته کنترل و برگزاری مسابقات, والیبال, یزد

نظر شما