شناسهٔ خبر: 68546725 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان ششمین همایش ملی زغال‌سنگ است دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان ششمین همایش ملی زغال‌سنگ است

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: ششمین همایش ملی زغال‌سنگ با حضور متخصصان به میزبانی این دانشگاه روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عطایی گفت: همایش با همکاری مراکز تحقیقاتی، نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و مجموعه سیمین کک شاهرود (قطب علمی مهندسی معدن کشور) برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نخستین همایش ملی زغال‌سنگ در شهریور ۱۳۹۱ به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: شرکت ‌کنندگان در این همایش، برای بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری درباره صنعت زغال‌سنگ، گرد هم می‌آیند و نتایج پژوهش‌های انجام شده در این زمینه را به صورت مقاله، سخنرانی و پوستر ارائه می‌دهند.

دبیر همایش ملی زغال‌سنگ در دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: برگزاری این همایش با هدف اقناع روحیه جست‌وجوگری و کاوشگری جامعه علمی دانشگاهی در جهت کسب معلومات و اطلاع از یافته‌های جدید در زمینه زغال‌سنگ انجام می‌شود.

وی به برگزاری پنج دوره این همایش اشاره کرد و افزود: در این همایش‌ها سعی شد با بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات اندیشمندان در حوزه‌های گوناگون صنعت زغال‌سنگ، با ارائه تحلیل‌های علمی و عمقی، افق‌های روشنی پیش روی مدیران اجرایی قرار داد.

نظر شما