شناسهٔ خبر: 68546527 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله رژیم صهیونیستی به خودرو امدادی در لبنان؛ سه تن به شهادت رسیدند

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو امدادی در جنوب لبنان و شهادت چند شهروند لبنانی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه العربی در این باره اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی خودروی امدادی سازمان دفاع شهری در شهرک «فرون» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در همین راستا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که سه لبنانی در جریان این حمله به شهادت رسیدند.

بر پایه این گزارش، امدادرسانان سازمان دفاع شهری لبنان در حال خاموش کردن آتش شعله‌ور شدا در دره فرون بودند، که توسط پهپاد رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما