شناسهٔ خبر: 68546269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار قزوین:

با اجرای طرح «کلید به کلید» اصالت هادی‌آباد حفظ می‌شود

شهردار قزوین گفت: با اجرای طرح «کلید به کلید» بازآفرینی محله هادی‌آباد تمام تلاشمان این است تا اصالت اجتماعی شهروندان حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نشست هم‌اندیشی با اهالی محله هادی‌آباد با حضور مهدی صباغی شهردار، سیدمحمد علمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و داریوش قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین امشب _شنبه هفدهم شهریورماه_ در سالن اجتماعات قائم برگزار شد؛این نشست به منظور تسهیل و تسریع در روند احداث خیابان مهناز و تشریح ارائه بسته‌های تشویقی شهرداری قزوین به شهروندان مشمول این طرح از جمله صدور رایگان در پروانه ساختمانی، افزایش تراکم و شرایط و ضوابط تجمیع پلاک‌ها برگزار شد.

مهدی صباغی، شهردار قزوین در نشست هم‌اندیشی با اهالی محله هادی‌آباد اظهار کرد: خدمت به شهروندان محله هادی‌آباد از اولویت‌های مدیریت شهری و جزو دغدغه‌های اصلی این مجموعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان محله هادی‌آباد به طور قطعی حقشان از خدمات شهری بیشتر از شرایط فعلی است، افزود: بازآفرینی محله هادی‌آباد کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی، ارتقای امنیت و ایمنی شهری را به دنبال دارد.

شهردار قزوین با اشاره به اجرای طرح کلید به کلید در هادی‌آباد گفت: پروژه ۳۲۰ واحد مسکونی محله هادی آباد قزوین اولین پروژه «کلید به کلید کشور» در قزوین است که با مشارکت شهرداری قزوین و بنیاد مسکن در راستای طرح بازآفرینی این محله ساخته خواهد شد.

صباغی اضافه کرد: با اجرای طرح کلید به کلید بازآفرینی محله هادی‌آباد تمام تلاشمان این است تا اصالت اجتماعی شهروندان حفظ شود. البته قرار نیست با بازآفرینی محله هادی‌آباد به کسی آسیب بزنیم و به طور قطعی شهروندان بدون آسیب در محله خواهند ماند.

وی ادامه داد: مشارکت سازندگان در اجرای طرح بازآفرینی محله هادی‌آباد باعث تسریع روند اجرای این طرح شده است و اکنون سازندگان مشارکت خوبی در این راستا دارند و صدور ۴۷ پروانه ساختمانی از زمان اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده در محله هادی‌آباد مصداق این موضوع است.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست صمیمی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و اهالی محله هادی‌آباد تمام پرسش‌ها و دغدغه‌هایشان را مطرح کردند و به پرسش‌های اهالی این محله پاسخ داده شد.

نظر شما