شناسهٔ خبر: 68544376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یزد: مدارس در ترویج نماز پیشگام باشند+فیلم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مدارس در ترویج اقامه نماز با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و تبلیغی در بین نسل جوان پیشگام باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " روز شنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان افزود: گسترش فعالیت‌های دینی و اقامه نماز در مدارس باید محور برنامه‌ها در سال قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون برای اقامه نماز و ترویج آن در استان انجام گرفته گفت: باید روح نماز و عشق به آن در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: اگر مردم و نسل جوان با حقیقت، اهمیت و نقش نماز در زندگی و جامعه آشنا شوند در تحقق اهداف الهی موثر است.

ناصری بیان کرد: باید فلسفه اقامه نماز توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی در بین اقشار مختلف و مردم روز به روز تقویت شود.

همچنین استاندار یزد گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از انواع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، توجه به نماز و اقامه آن است.

" مهران فاطمی" افزود: اگر در جامعه و بین اقشار مختلف و جوانان، فرهنگ نماز و معارف الهی گسترش یابد شاهد کاهش منکرات و آسیب‌ها هستیم.

وی از تلاش بخش‌های مختلف ستاد اقامه نماز استان قدردانی کرد و توسعه معارف دینی و ترویج نماز را یک کار محوری و مورد تاکید بیان کرد.

در این نشست سایر روسای ادارات و نهادها هر کدام گزارشی از آخرین وضعیت اقامه نماز و برنامه‌های انجام شده و پیش رو اعلام کردند.

استان یزد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما