شناسهٔ خبر: 68543006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نخستین اجلاسیه استانی نماز نیرو‌های مسلح در کرمان برگزار می‌شود

نخستین اجلاسیه استانی نماز و همایش ارتقای منزلت نماز ویژه نیروهای مسلح از سوی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، نخستین اجلاسیه استانی نماز و همایش ارتقای منزلت نماز، ویژه نیروهای مسلح از سوی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان و در رشته‌های مقاله‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه، شعر و سرود آبان‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود.

این اجلاسیه با محورهای تحقق تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح، راهکارهای عملی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح، ارتقا انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت با حضور در مساجد و نمازهای جماعت و تأثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این اجلاسیه تا ۵ مهرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا و سروش به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۶۰۳ ارسال کنند. آثار برتر پس از داوری به اجلاسیه استانی نماز راه پیدا کرده و برترین‌ها تقدیر می‌شوند. همچنین آثار برتر به دبیرخانه مرکزی اجلاسیه ارسال شده و اگر این آثار مجدد جزو آثار برتر کشوری شناخته شوند به اجلاسیه سراسری نماز که در بهمن‌ماه امسال به‌میزبانی تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.
 
نخستین اجلاسیه استانی نماز نیروهای مسلح در کرمان برگزار می شود
 
انتهای پیام/

نظر شما