شناسهٔ خبر: 68541594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

حضور مسئولان بین مردم عوام فریبی نیست

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی از مسئولان امروز از حضور در بین مردم و رفتن به مناطق محروم خوف دارند و هیچ خبری از فقر ندارند و این در حالی است که دین اسلام بر مردمی بودن مسئولان تأکید شده است.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز شنبه (۱۷ شهریور) در شورای اداری استان کردستان،‌ با اشاره به موضوع عوام‌گرایی و پوپولیست بودن و اشاره به حدیثی از امام علی(ع)و آیات قرآن کریم در این باره اظهار کرد: در میان مردم و با مردم بودن و حذف‌کردن شکاف و فاصله‌ها در آیات قرآن مورد تأکید قرار گرفته است، اما برخی‌ها می‌خواهند این را به عوام‌گرایی تعبیر کنند.

وی به مصادیقی از مردم گرا بودن امام علی (ع) پرداخت و افزود: برخی از مسئولان امروز از حضور در بین مردم و رفتن به مناطق محروم خوف دارند و هیچ خبری از فقر ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به نشست اخیر رهبری با رییس جمهور با هیئت دولت و مطالبی که مطرح کردند هم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت چهاردهم تأکید فرمودند «حتماً به میان مردم و به سفرهای استانی بروید. به این حرف‌ها که به شما بگویند پوپولیست و عوام‌گرا اعتنا نکنید».

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: کسانی که این حرکات را پوپولیست و عوام‌گرا می‌دانند، خود توان این کار را ندارند.

وی یادآور شد: حضور در جمع مردم عوام‌فریبی نیست و به نیت‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام 

نظر شما