شناسهٔ خبر: 68541577 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

«هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی» برگزار می‌شود

«هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی» از طرف پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور حمایت و قدردانی از پژوهشگرانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگ، هنر و ارتباطات پژوهش می‌کنند، هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی را با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌کند.

دبیرخانه این رویداد از مراکز علمی و پژوهشی، پژوهشگران و صاحب‌نظران داخلی و خارجی دعوت می‌کند تا آثار پژوهشی خود را در محورهای فرهنگ، هنر، فناوری‌های جدید و آینده‌پژوهی فرهنگی، پژوهش‌های دینی و اسلامی و همچنین رسانه و ارتباطات، که در فاصله شهریور ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۳ (در بخش داخلی) و سپتامبر ۲۰۲۳ تا سپتامبر ۲۰۲۴ (در بخش بین‌المللی) به‌ثمر رسانده‌اند، در تارنمای جشنواره به نشانی www.ifcr.ir و یا دبیرخانه جشنواره مستقر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارسال نمایند.

گفتنی است، جایزه ویژه زنده‌یاد دکتر عماد افروغ در حوزه «نقد و سیاستگذاری فرهنگی» و جایزه ویژه پژوهش برتر در زمینه «نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه» در این دوره از جشنواره به نفرات برتر اعطا می‌شود.

همچنین، مهلت ارسال آثار، تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ بوده و اختتامیه جشنواره نیز در هفته پژوهش (آذر ماه) سال جاری برگزار می‌شود.

«هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی» برگزار می‌شود

نظر شما