شناسهٔ خبر: 68539990 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری ۱۲ شکارچی غیرمجاز در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۱۲ شکارچی غیرمجاز را در استان در روزهای اخیر دستگیر کردند. ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۱۲ شکارچی غیرمجاز را در استان در روزهای اخیر دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران روز شنبه اعلام کرد که ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت وکنترل در شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، آمل، قائمشهر، گلوگاه و پارک ملی پابند شکارچیان غیرمجاز به همراه ۱۲ قبضه سلاح شکاری، لاشه ۵ طاقه قرقاول و مقداری گوشت شکار شده مرال دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد طی ۲ ماموریت حین گشت و کنترل در اراضی شالیزاری روستاهای بونده و حربده و ملاکلا از شکارچیان غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در فریدونکنار ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در آب بندان‌های این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز ۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی دو ماموریت حین گشت وکنترل در مناطق حوزه استحفاظی از سه شکارچی غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری و یک بهله عقاب تاکسیدرمی شده کشف و ضبط کردند.

در قائمشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل شبانه جهت جلوگیری از شکار و صید در مناطق جنگلی یاقکوه از شکارچی غیرمجاز ۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی پابند حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی دو متخلف را قبل از اقدام به شکار به همراه ۲ قبضه سلاح و تعدادی فشنگ دستگیر و در ماموریت دیگری از یک شکارچی غیرمجاز ۱ قبضه سلاح شکاری، پنج طاقه قرقاول و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه با همکاری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از شکارچی غیرمجاز ۱قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت شکار شده مرال و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام 

نظر شما