شناسهٔ خبر: 68538709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

دنیای استکباربه دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است

رودبار- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انبیای الهی برای ایجاد محبت و غیرت برگزیده شدند، گفت: دنیای استکبار به دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رودبار اظهار کرد: تقویت روحیه اعتقادی و ایمانی در بین نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت اعتلای فرهنگ دینی و ایمانی در رسته‌های مختلف بیان کرد: ایجاد روحیه ایمانی و اعتقادی در بخش‌های مختلف مورد تاکید است.

منشوری با اشاره به سلطه زورگویان و منفعت طلبان در جهان اضافه کرد: سلطه طلبان و سودجویان پایبند بر هیچ عقیده و باوری نیستند و فقط به سود و منفعت و دنیاطلبی خویش می‌اندیشند.

وی با اشاره به حماسه سازی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌ها و اندیشه‌های مختلف در اولویت قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انبیا الهی برای ایجاد «محبت و غیرت» برگزیده شدند، گفت: دنیای استکبار دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است.

منشوری با اشاره به آفت ها و آسیب‌های حذف توازن محبت و غیرت بیان کرد: با برهم خوردگی توازن محبت و غیرت، حلال و حرام، محرم و نامحرم و حق و باطل از بین می‌رود.

وی با اشاره به شاخصه‌های منحصر به فرد امت اسلامی افزود: امت اسلامی اعتقاد ساز است نه اعتقاد باز و جای تحمیل دنبال تبلیغ دین می‌گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شگردهای وسوسه انگیز دشمن برای ایجاد انحرافات در جامعه بیان کرد: دشمن از حربه «دروغ بزرگ» به «دروغ شیرین» رسیده و با ذائقه شناسی دنبال انحراف افکار عمومی از مسیر اصلی است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار بهروز عطایی، سرهنگ حجت مؤمن زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رودبار معرفی شد.

نظر شما