شناسهٔ خبر: 68538052 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پمپ هیدرولیک در کشور به تولید رسید

مریم رضایی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به بومی‌سازی و تولید پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی در کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجید رودمعجنی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه مجموعه ما در دو حوزه تخصصی ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی هیدرولیک فعالیت دارد، گفت: در حوزه ماشین‌آلات به دلیل سابقه طراحی و ساخت خطوط پمپ و جعبه فرمان هیدرولیک و در حوزه محصولات هیدرولیکی نیز با انجام یکسری تغییرات مهندسی بر روی فشارشکن هیدرولیک، موفق به دریافت نشان دانش‌بنیان برای این دو محصول شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ماشین‌آلات بالغ بر ۱۵ محصول را به تولید رساندیم که از جمله آن می‌توان به دستگاه تست پمپ، دستگاه تست نشتی رینگ، دستگاه لبه زن رینگ و پانچ رینگ اشاره کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، رودمعجنی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این محصولات برای اولین بار در کشور توسط ما طراحی و ساخته شده‌اند، یادآور شد: از جمله این دستاوردها می‌توان به ساخت پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی اشاره کرد که تا پیش از این وارداتی بوده است. ما در کنار خود از تیمی قوی و متخصص بهره می‌بریم که از نظر تحصیلی و فنی در بالاترین سطح قرار دارند. من و برادر بزرگترم با سابقه‌ای ۲۸ و ۳۰ ساله در صنعت در کنار تیم‌های مختلف و افراد متخصص کار کرده‌ایم و تجربیات ارزشمندمان را در این مجموعه به کار گرفته‌ایم. 

انتهای پیام

نظر شما