شناسهٔ خبر: 68537334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عکس تیمی پرسپولیسی‌ها در عروسی مرتضی

در شبی که کارلوس گاریدو نیز به تالار عروسی آمده بود، فصل جدیدی از زندگی مرتضی پورعلی‌گنجی رقم خورد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرتضی پورعلی‌گنجی برای غیبت در تمرین پرسپولیس دلیل منحصربه‌فردی داشت. او در روز دامادی، خود را آماده یک جشن بزرگ می‌کرد و همبازیان خود را هم به شرکت در این میهمانی فرا خوانده بود.

شماره هشت پرسپولیس که شاید اگر دو مصدومیت متوالی برایش نبود، حالا همراه ملی‌پوشان آماده سفر به العین می‌شد، دیشب در کنار بازیکنان هم‌تیمی ورود به زندگی مشترک را جشن گرفت.

او البته از مدتی قبل این فصل تازه زندگی را آغاز کرده بود، اما برپایی عروسی مرتضی را به تازه داماد پرسپولیسی‌ها تبدیل کرد و او را به جرگه متاهلین بُرد.

جالب اینکه در این مراسم کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس هم حضور داشت و با کت و شلوار مشکی و کراوات قرمز، جزء خوشتیپ‌ترین اعضای عروسی بود.

در بین حاضران، میلاد سرلک هم خودنمایی می‌کرد که با پایان خدمت سربازی، به پرسپولیس بازگشته و حالا با تیپی منحصربه‌فرد در این مراسم حضور می‌یافت.

2077875

کاپیتان پرسپولیس امید عالیشاه نیز با پایان مصدومیت دردناک خود خوشحال‌تر از همیشه آماده شروع دوباره با پرسپولیس است. او که محبوبیت خاصی بین بازیکنان و البته هواداران دارد، عضو ویژه جشن پورعلی‌گنجی بود.

حضور سینا اسدبیگی هم از نکات جالب این مراسم است. بازیکنی که با درخواست خروج از سوی گاریدو و باشگاه مواجه شده، اما خواستار ادامه حضور در پرسپولیس است و در این مراسم با گاریدو مواجه شد.

سروش رفیعی هم که دومین فرزند خود را در آغوش می‌گیرد، خوشحال و شادمان در کنار پورعلی‌گنجی دیده می‌شود.

در نهایت این شب جذاب با عکس تیمی ستاره‌ها، شاه داماد و حضور افتخاری کارلوس گاریدو به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها اتحاد خود را در یک مراسم غیرفوتبالی نشان دادند، به امید آنکه هواداران این صورت‌های پرلبخند را در اولین بازی بعد از فیفادی در جده هم ببینند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما