شناسهٔ خبر: 68536936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمان جراحی کتف یزدانی مشخص شد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی از زمان دقیق عمل جراحی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد خبرداد.

صاحب‌خبر -

سهراب کیهانی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا از زمان دقیق جراحی کتف آسیب دیده حسن یزدانی خبر داد و گفت: حسن یزدانی در فینال المپیک دوباره از همان ناحیه کتف آسیب دید که با توجه به شرایط جسمانی او تا ۱۰ روز آینده جراحی‌اش انجام خواهد شد؛ البته در خصوص اینکه جراحی او در خارج یا داخل کشور انجام می شود هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدم.

وی با اشاره به اینکه جراحی یزدانی سخت اما قابل انجام است، بیان کرد: با توجه به پیچیدگی عمل جراحی یزدانی به احتمال زیاد او بیش از یک سال از میادین دور خواهد بود اما پس از گذراندن دوران نقاهت خود می‌تواند از رقابت جهانی ۲ سال آینده مجدد به روی تشک بازگردد.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: در خصوص جزییات دقیق مصدومیت یزدانی و سایر کشتی‌گیران بنا داریم گزارش دقیقی از آن تهیه و در آینده نزدیک اعلام کنیم.

کیهانی خاطر نشان کرد: علیرضا مهمدی در المپیک از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد که پای مصدوم او طی روزهای آتی جراحی خواهد شد. امیرعلی آذرپیرا که از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شدید شده بود هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه عمل او با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایرنا، حسن یزدانی پس از بازی‌های آسیایی هانگژو کتف راست خود را جراحی کرد که پس از آن به مدت ۷ ماه از تمامی مراحل اردویی تیم ملی دور بود. نخستین حضور یزدانی پس از دوران مصدومیت رقابت‌های رنگینگ‌دار مجارستان بود که در نهایت توانست نظر کادرفنی را به سوی خود جلب کند.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در دیدار فینال المپیک در دقایق نخستین این مسابقه مجدد از همان ناحیه کتف خود به شدت احساس درد کرد که حتی پزشکان برای مداوای وی چندین بار وارد تشک شدند. این مصدومیت موجب شده بود تا یزدانی ناکام این رقابت باشد و برای دومین بار به مدال نقره بسنده کند.

نظر شما