شناسهٔ خبر: 68536464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پزشکیان:

توسعه تهران با کم آبی ممکن نیست

رئیس‌جمهور در جلسه با مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران گفت: توسعه تهران با کم آبی ممکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور که صبح امروز از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد در جمع فرماندهان سپاه گفت: توسعه تهران با بی‌آبی موجود ممکن نیست. زحمات ما تشکر می‌کنم ما هم جز شما هستیم و بسیجی بودیم و هستیم و بسیجی خواهیم ماند و این نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد. ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که مردم ما افتخار کنند به شما و همه ما و نسلی که رفتند و جان دادند و زندگی را دادند تا استقلال و آزادی را برای ما بیاورند.

وی ادامه داد: دولت ما دولت شماست و ما جزئی از هم هستیم و باید جلسه‌ای با بسیجیان رأی ساخت مدارس تشکیل دهیم تجربه‌ای داریم در تبریز برای ساخت خانه‌های بهداشت که به صورت بسیجی ظرف ۶ ماه ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت ساختیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر جلسه مشترکی بگذاریم می‌توان ظرف یک سال تمام مشکلات مدارس محروم را برطرف کرد، گفت: برای مصالح می‌توانیم کمک کنیم و برای کار و نقشه حتی می‌توان نقشه‌های تیپی مورد استفاده قرار داد و لزومی ندارد که برای کشیدن نقشه به پیمانکار ارجاع دهیم حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویان کمک بگیریم.

پزشکیان تصریح کرد: تصور می‌کنم به صورت یک ساله می‌توانیم تمام مشکلات کمبود مدارس را با کمک بسیجیان برطرف کنیم. زمانی که خانه بهداشت نیازمند بودجه ۸ میلیاردی و صرف زمان دو ساله بود همین کار با کمک بسیجیان صف ۶ ماه و با بودجه یک و نیم میلیارد انجام شد.

 

وی گفت: احداث مدارس چند کلاسه در مناطق محروم حتی ظرف سه چهار ماه ممکن است و می‌توان از همه ظرفیت‌ها کمک گرفت. حرف من این است که بدون پیمانکاری می‌توان مشکلات مدارس در مناطق محروم را حل کرد.

منبع: مهر

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما