شناسهٔ خبر: 68536234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی کامل دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برای شروع کلاس های درس

عیسی فتحی

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای شروع کلاس های این دانشگاه در سطح استان طی مهرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ دانشگاه پیام نور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام دانشجویان جدید الورود ستاد پذیرش دانشجو در این دانشگاه فعال و راه اندازی شده است، اظهارکرد: همچنین میز خدمت جهت راهنمایی دانشجویان جدید برپا خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر دانشجویان پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد بومی هستند، خاطرنشان کرد: غالبا دانشجویان این دانشگاه نیاز به خوابگاه ندارند.

بی نیاز تصریح کرد: برای ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه تدابیر لازم اندیشیده شده و در زمینه رفاهیات دانشجویی نیز برنامه ریزی لازم شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان انجام شده و همزمان با  فصل بازگشایی دانشگاه‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور استان شروع می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور امسال از ۱۸ شهریورماه به سامانه خدمات آموزشی گلستان مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

بی نیاز تاکید کرد: هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی آقا و خانم در ۶ مرکز دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده، باشت و مارگون مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

نظر شما