شناسهٔ خبر: 68535487 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

قیمت خودرو تحت تاثیر نرخ دلار بدون نوسان باقی ماند

صاحب‌خبر -

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه 17 شهریور 1403 طبق بررسی ها تحت تاثیر تعطیلی و ثابت بودن نرخ دلار قرار گرفته و در بازار هم معامله ای هم صورت نگرفته است. اما انتظار می رود ایستایی بازار خودرو تا ساعاتی دیگر درهم  شکند و نوسان بر بازار حاکم شود.

قیمت خودرو تحت تاثیر نرخ دلار بدون نوسان باقی ماند

قیمت خودرو های داخلی

بازار خودرو های داخلی طبق داده های اعلامی به اغما رفته اند.

تارا اتوماتیک V2 با مدل 1403 تعادل خود را حفظ کرده و به قیمت 887 میلیون تومان در بازار معامله می شود. 

پژو پارس سفارشی ELX  از محصولات پرطرفدار ایران خودرو محسوب می شود  که به قیمت 699 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضیان می شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپاست که با قیمت 505 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. خودری مذکور در طول 9 روز 27 میلیون تومان ارزان تر شده است.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده بالای داخلی محسوب می شود که امروز به قیمت 792 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت بازار تمامی محصولات مونتاژی یکسان گزارش می شود.

اکستریم VX یکی از جدیدترین کراس اوور شرکت مدیران خودرو محسوب می شود که امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و 370 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. که در طول 41 روز 130 میلیون تومان ارزان شده است.

جک J4 یکی از اقتصادی  ترین محصولات مونتاژی شرکت کرمان به شمار می رود که در اولین روز هفته با قیمت 782 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری با روند کاهشی به زیر دو میلیارد رسیده است خودروی مذکور تقریباً در طول 27 روز 350 میلیون تومان ارزان تر شده و امروز نیز به قیمت یک میلیارد و 930 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

برچسب‌ها:

نظر شما