شناسهٔ خبر: 68535268 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دلیل قیمت بالای مقوای ایندربرد نینگبو به نسبت بقیه مقواها

اگر در صنعت چاپ یا بسته‌بندی فعالیت می‌کنید و به دنبال تهیه یک مقوای سفید، ضخیم، بهداشتی، منعطف و باکیفیت هستید ما به شما خرید مقوا ایندربرد نینگبو را پیشنهاد می‌کنیم!

صاحب‌خبر -

مقوای ایندربرد یکی از کاربردی‌ترین متریال‌ها برای بسته‌بندی انواع محصولات صنعتی و غیر صنعتی و چاپ طیف وسیعی از کارت‌های دعوت، ویزیت، پاکت هدیه و ... است. این محصول بازیافتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سطحی صاف و صیقلی با رنگ‌ سفید روشن است، به همین دلیل به کاغذ ایندربرد یا FBB، کاغذ بهداشتی نیز می‌گویند.

همین خصوصیت مهم باعث شده تا کاغذ ایندل برد به گزینه‌ای ایمن و مطلوب برای بسته‌بندی انواع کالاهای خوراکی و پزشکی مثل داروها، مواد غذایی و ... تبدیل شود. 


البته همه کاغذهای ایندربرد موجود در بازار دارای درجات کیفی و نرخ یکسان نیستند، بنابراین موقع خرید یا استعلام  قیمت مقوا ایندربرد حتما باید در کنار قیمت، به فاکتور حسن شهرت برند تولیدکننده و اعتبار مرکز فروش این محصول کاغذی نیز دقت نمایید. در حال حاضر برند چینی نینگبو جزو معروف‌ترین تولیدکنندگان کاغذ ایندربرد در جهان است که به لطف فعالیت‌های تجار ایرانی و شرکت‌های بازرگانی مختلف، نمونه‌های مختلف آن نیز در بازار داخلی موجود شده‌است.


هلدینگ پرسال از جمله همین شرکت‌های بازرگانی معتبر و خوش‌نام است که با بیش از دو دهه سابقه اجرایی در حوزه واردات انواع فرآورده‌ های سلولزی در ایران، توانسته مقوای ایندربرد نینگبو را با درجه کیفی ممتاز، بدون هیچ واسطه و در انواع گرماژ به کشور وارد نموده و با قیمت رقابتی در اختیار عموم خریداران قرار دهد.


مقوا ایندربرد یا همان ivoryboard یک محصول کاغذی ضخیم و ساخته شده از الیاف سلولز و مواد بازیافتی است که در برابر فشار، ضربه و شکستن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. دو طرف این کاغذ با پالپ سفید رنگ پوشانده شده و دارای بافت محکم و منسجمی است. هرچقدر ضخامت لایه‌های پالپ بیشتر باشد مقوا و کاغذ ایندربرد نیز از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود. قیمت مقوای ایندربرد نسبت به درجه کیفی خوبی که دارد مقرون‌به‌صرقه و مناسب است، البته مقوای ایندربرد یک‌رو طوسی نیز در بازار فروخته می‌شود که قیمت مقوای ایندربرد پشت طوسی از انواع دورو سفید آن ارزان‌تر است.

شما به راحتی می‌توانید مقوای ایندربرد را بدون ایجاد کمترین ترک و شکستگی در بافت، خم کنید و به اشکال مورد نیاز درآورید. میزان نفوذ و نشت جوهر روی سطح کاغذ ایندربرد به گونه‌ای است که مرکب به خوبی جذب آن می‌شود. کاغذ ایندربرد نینگبو دارای ابعاد گوناگون 100×70، 70×90، 80×70، 120×70، 70×85 و 60×۱۰۰ است. طبق استاندارد ISO 536  گرماژ مقوای ایندربرد نیز معمولا در بازه وزنی بین ۱۷۰ تا ۴۰۰ گرم است.

مقوای ایندربرد نینگبو مورد تأیید وزارت بهداشت است، در نتیجه برای استفاده از آن در صنایع مرتبط با غذا و دارو نیازی به کسب مجوز نخواهید داشت. از این مقوا برای مصارف مختلف اعم از ساخت جعبه کفش، جعبه شیرینی، جعبه کبریت، جعبه دستمال کاغذی و ... استفاده می‌کنند.

موارد زیر جزو مهم‌ترین ویژگی‌های مقوا و کاغذ ایندربرد است:
·         دانسیته جرمی بالا
·         بافت صاف و روان
·         قابلیت تجدیدپذیری
·         تنوع ابعادی و گرماژی مطلوب
·         رنگ سفید شفاف
·         قابل استفاده برای انواع تولیدات بهداشتی، پزشکی و خوراکی


چرا قیمت مقوای ایندربرد نینگبو بالاتر از بقیه ایندربردها است؟

کمپانی چینی zhonghua-paper  یکی از تامین کنندگان مطرح کاغذ و مقوا ایندربرد در جهان است که بهترین انواع این کاغذ را با نام تجاری نینگبو به بازارهای بین المللی عرضه می‌کند. کیفیت بالای مقواهای تولید شده توسط این کمپانی باعث شده تا نسبت به تولیدات سایر برندها مانند چنمینگ قیمت بالاتری داشته‌باشد.

همچنین این سطح از مرغوبیت کمک کرده تا کارهای چاپی انجام شده با مقوا ایندربرد نینگبو درست همانند کاغذ و مقوای گلاسه، خروجی لوکس‌ و جذابی داشته‌باشد.

جالب است بدانید که به خاطر مقاومت و بافت ضخیم اما روان و صاف این مقوا از آن برای بسته‌بندی و پوشش محصولات خاص مثل لباس‌های برند و کالاهای الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند.


یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت کاغذ ایندربرد نینگبو با بقیه محصولات کاغذی مانند کاغذ تحریر  را باید در ماندگاری بیشتر جوهر و بافت روان‌تر مقواهای ایندربرد این کمپانی مشهور دانست.

همچنین این نوع مقوا مقاومت بالایی در برابر تاخوردگی دارد، به همین علت در فرآیند چاپ یا بسته‌بندی آسیب‌های کمتری دیده و هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد. از آنجاییکه کمپانی نینگبو برای ساخت و تولید مقوای ایندربرد تا حد امکان از مواد بازیافتی استفاده می‌کند محصولات آن کاملا تجدیدپذیر و دوستدار محیط زیست هستند.

برای خرید مقوای ایندربرد و یا استعلام قیمت کاغذ ایندربرد می‌توانید از طریق شماره تلفن پنج رقمی ۷۹۸۸۵_۰۲۱ اقدامات لازم را انجام دهید. شرکت پرسال انواع دیگر محصولات سلولزی اعم از کاغذ گلاسه، کرافت، تحریر و ... را نیز با کیفیت ممتاز و قیمت بندر عرضه می‌نماید.

نظر شما