شناسهٔ خبر: 68535093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش ۳۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی ۹۱۵ هزار و ۱۳۲ تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه طی ۵ ماهه نخست سالجاری خبر داد که این میزان، افزایش ۳۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، افزود: در ۵ ماهه سالجاری ۹۱۵هزار و ۱۳۲ تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه توسط ۳۹ هزار و ۲۴۱ دستگاه کامیون جابجا شده است.

وی بیان کرد: از این میزان کالای جابجا شده طی این بازه ی زمانی، ۵۲۴ هزار و ۹۷۳ تن صادرات، ۱۹۴ هزار و ۸۷۶ تن واردات و ۱۹۵ هزار و ۲۸۳ تن به ترانزیت کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه اختصاص داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، عمده کالاهای جابجا شده از پایانه مرزی میرجاوه طی این مدت را گاز ، هیدروکربن، موز و برنج اعلام کرد و گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۳۹۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی میرجاوه تردد صورت می‌گیرد.

وی افزود: پایانه مرزی میرجاوه از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه‌های مرزی فعال کشور درحوزه صادرات و ترانزیت به شمار می رود.

انتهای پیام

نظر شما