شناسهٔ خبر: 68534590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی بازار کرمانشاه برای بازگشایی مدارس/ آغاز نمایشگاه پاییزه از ۲۵ شهریور

فاطمه کمانی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آمادگی کامل بازار کرمانشاه برای بازگشایی مدارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

احسان باقرخانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها از جمله کیف و کفش، نوشت افزار و پوشاک، گفت: خوشبختانه هم این اقلام به وفور در بازار وجود دارد و هیچ کمبودی از نظر کالاهای مورد نیاز بازگشایی مدارس نداریم.

وی ادامه داد: اگرچه فعلا دستورالعملی برای برپایی فروش‌های فوق‌العاده واحدهای صنفی برای بازگشایی مدارس دریافت نکرده‌ایم اما واحدهای صنفی متعددی خصوصا در زمینه پوشاک و کیف و کفش هستند که با اخذ مجوزهای لازم اقدام به برپایی فروش ویژه می‌کنند تا کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب به دست آنها برسانند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان کرمانشاه درباره اینکه آیا توزیع لوازم تحریر با قیمت مناسب و مصوب در دستور کار است نیز یادآور شد: در سنوات گذشته به کاغذ یارانه تعلق می‌گرفت و عرضه دفتر با قیمت مصوب دولتی انجام می‌شد، اما اکنون دیگر کاغذ یارانه ندارد و از همین رو عرضه دفتر با قیمت مصوب انجام نمی‌شود. با این وجود انواع دفتر با قیمت مناسب در بازار موجود است.

باقرخانی تاکید کرد: مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برای برپایی نمایشگاه فروش پاییزه - ویژه بازگشایی مدارس - نیز صادر شده و این نمایشگاه در هفته پایانی شهریور برگزار خواهد شد و انواع کالاهای مورد نیاز مردم از جمله کیف و کفش، لوازم تحریر، پوشاک و ... با قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: نظارت ویژه بر بازار نیز از طریق اداره کل صمت استان با همراهی سایر دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد.

برپایی نمایشگاه پاییزه از ۲۵ شهریور

حامد وفاپور معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه نیز از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه - ویژه بازگشایی مدارس- از ۲۵ تا ۳۰ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر و مواد غذایی از مهمترین کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود یاد کرد و گفت: تلاش شده کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب در این نمایشگاه در اختیار مردم قرار گیرد.

وفاپور افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان استان بدون واسطه اقلام مورد نیاز مردم برای بازگشایی مدارس را عرضه می‌کنند و نظارت کافی بر قیمت‌گذاری کالاها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما