شناسهٔ خبر: 68534423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اشاعه «دگرباشی» در ایران شیطنت پلید غرب/ اسلام دین پاکی است - اکو

اقتصاد ایران: اردبیل- ترویج و اشاعه عمل زشت همجنسگرایی و اعتقاد «دگرباشی» در ایران توسط سفارت استرالیا در تهران شیطنت اروپا است که درصدد هستند فرهنگ منحط غربی را در قلب جامعه اسلامی رواج دهند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – عادله جوادزاده؛ در حالی که دین اسلام دین اندیشه‌های پاک و الهی است و اولوهیت در این اندیشه موج می‌زند اما در مقابل آن برخی تفکراتی که از منابع غربی و الحادی سرچشمه می‌گیرند درصدد هستند تا افکار زشت خود را در جوامع گسترش دهند و این بار نیز با اندیشه‌های «دگرباشی» می‌خواهند دنیا را به تسخیر خود درآورند.

در چند روز اخیر برپایی جشن «بنفش بپوش» توسط سفارت استرالیا در تهران در ترویج فرهنگ همجنسگرایی خشم ملت اسلامی ایران را برانگیخته و همه ایران متحد و یکپارچه خواستار احضار و اخراج این سفیر خاطی و «دگراندیش» شده اند.

دگرباشان جنسی افرادی هستند که به زندگی کردن و بودن در کنار همجنسان خود و دیگر افراد به جز جنس مخالف خود تمایل دارند. این رابطه آن‌ها می‌تواند احساسی، عاطفی و یا جنسی باشد.

این افراد معمولاً دارای نمادهای مشترکی برای خود هستند تا به وسیله آن از دیگر افراد جامعه متمایز شوند و علاوه بر این برخی از این افراد با عمل تغییر جنسیت این گرایش خود به جنس غیرمخالف را برای همیشه تثیبت می‌کنند.

غرب پرچمدار «دگرباشی»

بسیاری از کشورها در چند دهه اخیر این رفتارها را در ممالک خود نهادینه کردند و دولت انگلیس چند ماه پیش پرچم رنگین‌کمانی را بر فراز یکی از وزارتخانه‌هایش برافراشت.

نیک کلگ معاون نخست وزیر انگلیس درخواست کرده بود این پرچم روی «وایت هال» نصب شود و وزرا برخلاف مخالفت برخی محافظه کاران و شخصیت‌های مذهبی درخواست کرده بودند ازدواج همجنس گرایان در ولز و انگلیس تا سال ۲۰۱۵ قانونی شود.

کلگ پا را از درخواست وزرا فراتر نهاده و گفته بود مکان‌های مذهبی از جلمه کلیسا باید بتوانند میزبانی مراسمات دگرباشان جنسی مثل ازدواج همجنس گرایان را به عهده بگیرند.

اینکه در چند سال اخیر شاهد اهانت‌های گسترده علیه مقدسات دینی به ویژه در مجامع جهانی بودیم نشان می‌دهد که غرب پا را فراتر از این گذاشته و در المپیک پاریس نیز نشانه‌هایی از این توهین آشکار به حضرت عیسی بن مریم را نیز شاهد بودیم.

از توهین گسترده به پیامبر اکرم (ص) در روزنامه‌های دانمارک گرفته تا اهانت به ساحت پسر آسمانی حضرت مریم در المپیک پاریس نشان مبرز و آشکاری از شیطنت بزرگ اروپایی‌ها در مقابل اندیشه‌های دین خواهی ملت‌های بزرگ جهان است که می‌خواهند در سایه دین و دینداری زندگی آرام و صلح مداری را در دنیا تجربه کنند.

در همین رابطه شاهد واکنش شخصیت‌های استانی بودیم که در ادامه می‌خوانید:

وزارت امور خارجه با سفیر خاطی استرالیا مماشت نکند

امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: ضروری است تا وزارت امور خارجه با احضار و اخراج سفیر استرالیا در ایران نسبت به اقدام شنیع تبلیغ همجنسگرایی در ایران واکنش تند نشان دهد.

حجت الاسلام حسن حسن صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در تمام ادیان الهی همجنسگرایی عملی مذموم، غیراخلاقی و حرام است و مروجان آن انسان‌هایی حرامزاده هستند که قصد دارند با این اقدام خود بنیان‌های خانواده را متلاشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرقدر همجنسگرایی بیشتر باشد به همان میزان بنیان‌های خانواده متلاشی شده خانواده‌ها از بین می‌رود و حرامزادگی در جامعه بیشتر می‌شود.

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه با ترویج این عمل شنیع هیچ اصول اخلاقی در جامعه وجچود نخواهد داشت و دیگر انسان‌ها به این اصول پایبند نمی‌شوند، تصریح کرد: با ترویج این عمل زشت و مذموم همه فضائل و کمالات زیر سوال می‌رود فضیلت‌ها به رذیلت و رذیلت‌ها جای خود را به فضائل اخلاقی می‌دهد.

حجت الاسلام صفری اقدام سفیر استرالیا در ایران را در ترویج همجنسگرایی در صفحه رسمی سفارت محکوم کرد و گفت: وزارت امورخارجه نباید با این رفتارها در داخل خاک ایران مماشات کند.

وی تاکید کرد: هرچه سریع‌تر باید با احضار و اخراج این سفیر خاطی جمهوری اسلامی ایران موضع خود را در برابر چنین رفتارها و مروجان عمل زشت «دگرباشی» روشن کند.

امام جمعه مشگین شرقی اغلب مروجان این عمل و حامیان آنان را اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و فرقه ضاله و گمراه بهائیت معرفی کرد و گفت: ما به شدت این عمل مذموم و مروجان آنان را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم چنین اندیشه‌هایی در کشور ما جایی ندارند و هرچه سریع‌تر باید خاک ایران را ترک کنند.

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: مماشات با چنین رفتارهایی عواقب زشتی برای جامعه دارد و در دراز مدت جوامع اسلامی تاوان آن را می‌دهند.

جشن «بنفش بپوش» در قلب جامعه اسلامی توهین به شعائر دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری جشن «بنفش بپوش» و ترویج اقدام شنیع همجنسگرایی در قلب جامعه اسلامی ایران توهین به شعائر دینی و شیطنت اروپا است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرع مقدس و دین اسلام هرگونه ناهنجاری را در باب همجنسگرایی مذموم و زشت توصیف کرده و اقدام اخیر سفیر استرالیا در برگزاری جشن «بنفش بپوش» و ترویج همجنسگرایی شیطنت بزرگ از سوی این سفارتخانه است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه ایران باید رفتاری متقن در برخورد با این سفیر خاطی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینکه دین اسلام چنین رفتارهای زشتی را محکوم کرده حجت را بر تمامی بشریت تمام کرده و کسانی که به چنین اقداماتی دامن می‌زنند از آبشخور شیطنت اروپا سیراب شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رواج اندیشه‌های پست همچون همجنسگرایی را نتیجه دوری انسان از فرهنگ دینی و شریعت اسلام دانست و بیان کرد: «دگرباشان» هیچ جایی در فرهنگ دینی و ملی ایران ندارند و سفیر استرالیا نیز باید هرچه سریع‌تر از سوی ایران احضار شده و با اخراج وی از کشور تنبیه شود.

حجت الاسلام جعفرزاده رواج اعمال خلاف فطرت انسان را در جامعه اسلامی مذموم و زشت دانست و تصریح کرد: دین اسلام دین پاکی، طهارت و … است و در بسیاری از کتب دینی و اسلامی نیز بر حرام بودن این عمل تاکید شده است.

وی گفت: اروپا، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و … پنبه جهالت را در گوش فروبرده و با تشویق جامعه خود به چنین رفتارهای زشتی ملت و مملکت خود را به سراشیبی سقوط برده اند که نتیجه‌ای جز ابتذال، بی بندوباری و از هم گسیختگی خانواده‌ها ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: آبشخور این اعمال زشت باید در کشور اسلامی ایران شناسایی و عاملان و مسببان آن از کشور به بیرون رانده شوند.

اشاعه «دگرباشی» در ایران شیطنت پلید غرب/ اسلام دین پاکی است

آموزه‌های قرآن مستدل‌ترین ریسمان برای نجات بشر

به گزارش خبرنگار مهر، آنچه که تا امروز توانسته بشر را از هرگونه انحراف و خطا نجات دهد توسله به نص صریح کتاب آسمانی و الهی قرآن بود که به عنوان مستدل‌ترین ریسمان برای نجات بشر از سوی خداوند بر قلب رئوف پیامبر اکرم نازل شده است.

خداوند در این کتاب رسم زندگی الهی را برای بشر ترسیم کرده و هرکس بر این ریسمان چنگ زده از شر شیاطین رهایی یافته و در دامن اسلام زندگی سراسر نور و آزادگی را تجربه کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما