شناسهٔ خبر: 68530115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروز فرهنگ شهادت الگوی مقاومت در جهان است

سردار «عروج» با اشاره به نقش فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس بیان کرد: امروز فرهنگ شهادت الگوی مقاومت در جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان؛ «سردار خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای توپخانه سپاه استان اصفهان اظهار داشت: بارزترین ویژگی «شهید عباسعلی جان‌نثاری» شجاعتش بود که به تعبیر امام شجاعت رزمنده وحدت‌آفرین است که همین‌طور هم شد و جوانان در راه مبارزه با استکبار و دشمنان متحد بودند.

وی افزود: شهدا اجیر مخلوقات خدا هستند. شهید جان‌نثاری اجیر مخلوقات خدا بود و شبانه روز در تامین امنیت این آب و خاک تلاش می‌کرد. هرکس افرادی مثل ایشان را ببیند به دین خدا امیدوار می‌شود و زمانی که خون این شهدا بر روی زمین بریزد این خون سیر پیدا می‌کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اگر ما جنگ تحمیلی، جنگ‌های اسرائیل با حزب‌الله لبنان و دیگر جنگ‌هایی که ایادی استکبار در منطقه علیه ملت‌ها و گروه‌های مقاومت تحمیل می‌کنند را بررسی کنیم و با عقل عملی و تجهیزاتی بنگریم می‌بایست شکست‌های متعددی می‌خوردیم اما می‌بینیم که روحیه مبارزاتی و از آن سو روحیه ایمانی و معنوی رزمندگان ما در کنار هم باعث پیروزی ما در مقابل دشمنان است.

 سردار عروج با اشاره به نقش شهید جان‌نثاری در سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید جان‌نثاری حق بزرگی هم برگردن توپخانه سپاه و هم برگردن گروه ۱۵ خرداد دارد و اگر امروز گروه توپخانه سپاه نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت دارد و پیش از آن در دفاع مقدس توانسته است ایفا کند، به‌مدد تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت امثال شهید جان‌نثاری است که از ابتدای نوجوانی و ورود خود به توپخانه تا میانسالی و موعد شهادت هر روز سبب رشد درخت توپخانه و موشکی سپاه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما