شناسهٔ خبر: 68529495 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

القسام ویدئوی آخرین اسیر گروه ۶نفره صهیونیست کشته شده را منتشر کرد

ایرنا

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ویدئوی سخنان آخرین اسیر از گروه شش نفره اسرای صهیونیست را که اخیرا رژیم اشغالگر صهیونیستی مدعی بازگرداندن پیکرهایشان از غزه شده بود منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «الموج ساروسی» اسیر صهیونیست در این ویدئو گفت: کابینه، ارتش و دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل در زمینه عملیات آزادسازی اسرا در حمله زمینی به غزه متحمل شکست شدند و این تلاش‌ها باعث شدند در معرض کشته شدن قرار بگیرم.

ساروسی ۲۷ ساله افزود که وی و بقیه اسرای صهیونیست در غزه، اهدافی برای حملات هوایی ارتش اسرائیل بوده‌اند.

این اسیر صهیونیست خواستار آزادی کلیه اسرا «بدون کم شدن حتی یک تار مو از سر آنها» شد.

ساروسی، کابینه بنیامین نتانیاهو، ارتش و سایر دستگاههای امنیتی رژیم صهیونیستی را مسئول به اسارت گرفته شدن وی و اطرافیانش در غلاف غزه در هفتم اکتبر ۲۰۱۷ دانست.

اسیر صهیونیست کشته شده با اشاره به شرایط دشواری که اسرا در غزه با آن مواجه هستند، گفت: آب، برق و غذا نداریم. شما ما را رها کردید. زیرا ما از شما درخواست کمک کردیم. اما در پاسخ اعلام کردید که به خودتان کمک کنید و هیچ کسی نمی‌تواند شما را نجات دهد و این امر، منجر به اسارت ما شد.

الموج ساروسی در پایان خطاب به خانواده‌اش گفت: تظاهرات کنید. زیرا شما امید ما هستید و ما به شما اطمینان داریم.

گردان‌های شهید عزالدین القسام از دوشنبه گذشته، اقدام به پخش آخرین پیام‌های شش اسیر اسرائیلی کشته شده در غزه کرده است. اسرای مذکور، کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو و دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم را مسئول حوادث هفتم اکتبر ۲۰۲۳ می‌دانند. اسرای مذکور همچنین خواستار تسریع در دستیابی به توافق برای آزادی اسرا و ادامه تظاهرات مردمی برای مطالبه بازگرداندن اسرا قبل از کشته شدن آنها شده‌اند.

گردان‌های القسام روز یکشنبه گذشته، پیامی را خطاب به افکار عمومی صهیونیست‌ها منتشر کرد که در آن آمده بود: نتانیاهو، به جای بازگرداندن اسرای شما، حفظ کنترل بر محور فیلادلفیا را انتخاب کرده است.

این گروه مبارز فلسطینی تاکید کرد: این اسرا، زنده بودند. اما دیگر به تاریخ پیوسته‌اند. نتانیاهو دهها «ران آراد» برای اسرائیل برجای می‌گذارد.

«رون آراد» خلبان اسرائیلی است که هواپیمایش در اکتبر ۱۹۸۶ (۱۳۶۵) در جنوب لبنان سقوط کرد و سرنوشتش همچنان نامعلوم است.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام در ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) گذشته، اعلام کرد: سناریوی رون آراد محتمل ترین، سناریو درباره اسرای دشمن در غزه است.

ابوعبیده افزود: «فشار نظامی» ادعایی، نتیجه‌ای جز ثبات و پایداری ما بر مواضعمان و حفظ حقوق ملت فلسطین و دست برنداشتن از آن، نخواهد داشت.

نظر شما