شناسهٔ خبر: 68528793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

موسس تلگرام: مقامات فرانسوی باید به تلگرام شکایت می‌کردند نه اینکه من را بازداشت کنند موسس تلگرام: مقامات فرانسوی باید به تلگرام شکایت می‌کردند نه اینکه من را بازداشت کنند

به گزارش شبکه شرق، پاول دوروف که در فرانسه تحت بازجویی قرار دارد، اوایل روز جمعه گفت مقامات فرانسوی به جای بازداشت او، باید شکایت خود را به تلگرام مطرح می‌کردند. مدیرعامل و موسس تلگرام، در اولین اظهارنظر عمومی از زمان بازداشت ماه گذشته او در فرانسه، این اظهارات که اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، «بهشت

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، پاول دوروف که در فرانسه تحت بازجویی قرار دارد، اوایل روز جمعه گفت مقامات فرانسوی به جای بازداشت او، باید شکایت خود را به تلگرام مطرح می‌کردند.

 مدیرعامل و موسس تلگرام، در اولین اظهارنظر عمومی از زمان بازداشت ماه گذشته او در فرانسه، این اظهارات که اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، «بهشت هرج و مرج» است را رد کرد.

دوروف گفت: تحقیقات درباره این اپلیکیشن، غافلگیرکننده است زیرا مقامات فرانسوی به «خط داغ» دسترسی داشتند که او در راه‌اندازی آن کمک کرده بود و می‌توانستند هر زمان، با نماینده تلگرام در اتحادیه اروپا تماس بگیرند.

او نوشت: اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی ناراضی است، روال این است که علیه خود سرویس اقدام قانونی انجام دهد. استفاده از قوانین مربوط به دوران قبل از گوشیهای هوشمند برای متهم کردن یک مدیرعامل به جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث در پلتفرمی که او مدیریت می‌کند، رویکردی نادرست است

دوروف گفت: تلگرام کامل نبود، اما هرگونه سوء استفاده مرتبط با این اپلیکیشن را رد کرد. او نوشت: اما ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تلگرام نوعی بهشت ​​هرج و مرج است، مطلقا صحت ندارد. تلگرام هر روز، میلیون‌ها پست و کانال مضر را حذف می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، دوروف که روسی الاصل است، تابعیت فرانسه را هم دارد. او اواخر ماه میلادی گذشته، تحت تحقیقات مربوط به جرایمی نظیر سوءاستفاده از کودکان، قاچاق مواد مخدر و مبادلات کلاهبرداری در تلگرام، در فرودگاهی در پاریس دستگیر شد و با قرار وثیقه پنج میلیون یورویی، از بازداشت در فرانسه آزاد شد.

 

 

منبع: sharghdaily-941958

نظر شما