شناسهٔ خبر: 68528695 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حماس: آمریکا در جانبداری از رژیم صهیونیستی بازنگری کند

جنبش حماس کشته شدن یک شهروند آمریکایی حامی فلسطین را به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس در کرانه باختری محکوم کرد و از واشنگتن خواست در سیاست جانبدارانه خود در قبال تل‌آویو بازنگری کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای کشته شدن شهروند آمریکایی حامی فلسطین به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: جنایت ارتش اشغالگر را در هدف قرار دادن «اسنور ازگی ایجی» فعال آمریکایی حامی فلسطین که منجر به شهادت وی در جنوب نابلس شد، محکوم می کنیم. قتل این شهروند آمریکایی در امتداد جنایات عمدی رژیم اشغالگر علیه حامیان خارجی مردم فلسطین قرار دارد.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از واشنگتن می خواهیم در سیاست جانبدارانه خود در قبال رژیم اشغالگر که منجر به کشته شدن یک شهروند آمریکایی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم شد، بازنگری کند.

این بیانیه حماس در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند یک شهروند زن آمریکایی- ترکیه‌ای حامی فلسطین به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه «جبل صبیح» در «شهرک بیتا» در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری کشته شد.

به گفته منابع محلی، این فعال حامی فلسطین در تظاهرات هفتگی ضد شهرک‌سازی در جنوب نابلس شرکت کرده بود که بر اثر تیراندازی مستقیم نظامیان اشغالگر به‌شدت از ناحیه سر زخمی شد و سپس جان باخت.

نظر شما