شناسهٔ خبر: 68527892 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

طراحی متفاوت گوشی جدید مالک نوکیا

شرکت HMD از جدیدترین گوشی هوشمند با برند خودش رونمایی کرد. این گوشی با نام HMD Fusion، طراحی ماژولار دارد و از کیس‌های متنوعی می‌توان برای آن استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

شرکت HMD برای محصول جدیدش کیس‌های زیادی توسعه داده که هر کدام از آن‌ها، قابلیت خاصی دارند. برای مثال یکی از این کیس‌ها قابلیت شارژ وایرلس را به گوشی HMD Fusion اضافه می‌کند و کیس دیگر آن را در برابر نفوذ آب و گردوغبار و ضربه مقاوم‌تر می‌کند. این قاب‌ها از طریق Smart Pin یا پین هوشمند موجود روی پنل پشتی به دستگاه متصل می‌شوند. همچنین کاربر می‌تواند قاب‌های اختصاصی برای این گوشی طراحی کند.

به گزارش دیجیاتو، گوشی اچ‌ام‌دی فیوژن از پنل پشتی پلاستیکی نیمه شفاف بهره می‌برد که تعمیرکردن دستگاه را آسان‌تر می‌کند. درحقیقت سبک طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که دسترسی به نمایشگر، باتری و سایر اجزای حیاتی راحت باشد. شرکت HMD با همکاری iFixit، تا ۷ سال قطعات این دستگاه را تأمین می‌کند.

مشخصات و قیمت گوشی HMD Fusion‌

طراحی متفاوت گوشی جدید مالک نوکیا

گوشی جدید HMD به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است که در مرکز بخش بالایی‌اش، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی با دوربین اصلی دوگانه روبه‌رو هستیم که شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی از EIS و حالت شب بهره می‌برد.

قدرت این محصول را تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ تأمین می‌کند و خریداران می‌توانند آن را در دو نسخه با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگبایت حافظه داخلی سفارش دهند. البته امکان استفاده از کارت حافظه هم در این گوشی هوشمند وجود دارد.

انرژی گوشی جدید HMD توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی تأمین می‌شود. همچنین این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و تا دو سال نسخه‌های اصلی اندروید و تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

Human Mobile Devices (HMD)، با نام رسمی HMD Global، یک شرکت فنلاندی تولید کننده تلفن همراه است. این شرکت دارای حقوق انحصاری برند نوکیا برای تلفن‌های همراه است.

نظر شما